قلی زاده گفت: شاهد مسابقات با کیفیتی در سال جاری بودیم و تیم‌ها در لیگ برتر فوتسال بانوان بسیار نزدیک به هم بازی می‌کردند.

قلی زاده: تیم ها رقابت تنگاتنگی در لیگ فوتسال بانوان دارندزهرا قلی زاده بازیکن تیم هیات فوتبال خراسان رضوی در گفت وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: امسال شاهد لیگ با کیفیتی در فوتسال بانوان بودیم و شاید جزء معدود سال‌هایی بود که تیم‌ها تفاوت زیادی باهم نداشتند و رقابت‌ها بسیار نزدیک به هم دنبال می‌شد. برخلاف سال‌های گذشته که بازی‌ها یک طرفه برگزار می‌شدند و بین سطح تیم‌ها تفاوت وجود داشت.

او تصریح کرد: خوشبختانه امسال شاهد بی نظمی‌های سال‌های گذشته نبودیم و تمامی بازی‌ها در وقت مقرر انجام شد.

قلی زاده افزود: حضور ۴ تیم قدرتمند و مدعی در مرحله پلی آف می‌تواند آن را جذاب‌تر کند و نمی‌توان از اکنون تشخیص داد که چه تیمی به مقام قهرمانی می‌رسد که این موضوع نشان دهنده کیفیت بالای هر  ۴ تیم است.

بازیکن تیم هیات فوتبال خراسان رضوی در ادامه گفت: ما در اولین بازی مرحله پلی آف باید به مشهد برویم و با تیم هیات فوتبال خراسان رضوی بازی کنیم. بازی کردن در شهر مشهد کار سختی است، اما ما امیدواریم با تمرینات خوبی که پشت سر می‌گذاریم بتوانیم با آمادگی صد در صد به مصاف تیم هیات فوتبال خراسان بریم و یک نتیجه خوب در آنجا کسب کنیم تا در رفسنجان با خیال راحت تری بازی کنیم.

قلی زاده تصریح کرد: نوع قضاوت داوران در برخی از بازی‌ها روی نتیجه بازی تاثیر گذار بود و امیدوارم در مرحله پلی آف از داوران با تجربه‌تر استفاده شود تا بتوانند بازی را مدیریت کنند و هیچ تیمی از این بابت لطمه نبیند. مسابقات پلی آف مرحله حساسی از لیگ است و با کوچکترین سوت اشتباه تیم‌ها به مشکل برمی خورند.

او افزود: باشگاه ما یکی از معدود باشگاه‌های حرفه‌ای است که سال هاست از تیم فوتسال بانوانش حمایت می‌کند. در حال حاضر به نیمی از تعهداتش عمل کرده است و امیدوارم که در پایان فصل به صد در صد تعهداتش عمل کند.

قلی زاده خاطر نشان کرد: امسال چهار تیم با کیفیت و قدرتمند در پلی آف حضور دارند و هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست و امیدوارم تیمی که استحقاقش را دارد قهرمان شود.


بیشتر بخوانید: سربالی: برخی تیم‌ها در لیگ فوتبال بانوان پرداختی نداشتند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار