رییس بسیج سازندگی استان کرمان با بیان اینکه ۱۲ واحد مسکونی، کمتر از ۹۰ روز ساخته و تحویل مددجویان بهزیستی شهرستان منوجان شد، از تحویل ۵ واحد مسکونی دیگر تا پایان بهمن خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ حجت الله پاداش رییس بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه امروز ۱۲ واحد مسکونی طی مراسمی با حضور مسئولان شهرستان منوجان و جمعی از اهالی به مددجویان بهزیستی این شهرستان تحویل داده شد، گفت: کلنگ ساخت این واحد‌های مسکونی کمتر از ۹۰ روز پیش در اوایل آذر امسال به زمین زده شده بود.

او با بیان اینکه هر کدام از این واحد‌ها ۹۵ مترمربع زیربنا دارند که با هزینه بیش از ۱۰ میلیارد ریال ساخته شده اند، افزود: ۳ واحد از این خانه‌ها در روستای چاه آموزی، ۲ واحد در بخش نودژ، ۲ واحد در روستای حسین آباد، یک واحد در روستای تجدانو، ۲ واحد در روستای دهنو، یک واحد در روستای ریگ زریز و یک خانه در روستای حسین آباد شیب کوه ساخته و تحویل داده شدند.

سرهنگ پاداش بیان داشت: کار ساخت ۵ مسکن مددجویی دیگر نیز در این شهرستان، ۲۶ بهمن امسال به پایان می‌رسد و تحویل مددجویان بهزیستی این شهرستان می‌شود.

این واحد‌ها به همت گرو‌ههای جهادی، بسیج سازندگی سپاه منوجان، بهزیستی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ساخته شده اند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: بهریستی ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار