رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان از اجرای طرح سیل مهربانی همکلاسی‌ها در مدارس این شهرستان با هدف همدلی و همدردی با کودکان آسیب دیده از سیل‌های اخیر کشور خبر داد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، جواد کمال آبادی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان گفت: با مشارکت اداره آموزش و پرورش و جمعیت هلال احمر طرح سیل مهربانی همکلاسی ها با حضور اعضا کانون دانش آموزی هلال احمر مدرسه اردیبهشت شهرستان اردکان برگزار شد.

او با تاکید بر لزوم نهادینه کردن اصول و اهداف جمعیت هلال احمر به ویژه بشر دوستی، افزود: این طرح با هدف ترویج فعالیت‌های بشردوستانه، تلاش، ایثار، همدلی و همراهی با دانش آموزان و خانواده های آسیب دیده از سیل سیستان و بلوچستان و انسجام بخشی از هدایای نقدی و غیر نقدی دانش آموزان، فرهنگیان و اولیا در مدارس اجرایی شده است.

کمال آبادی ادامه داد: این طرح با شعار هر مدرسه یک پایگاه همدلی به منظور پویش ملی حمایت از دانش آموزان مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر این شهرستان گفت: با مشارکت در این پویش به دانش آموزان و کودکان در مناطق آسیب دیده یادآور می‌شویم که هم وطنانشان آن‌ها را فراموش نکرده و تنها نخواهند گذاشت تا در کنار کاهش مشکلات معیشتی از آلام روحی و فشار روانی آن‌ها نیز کاسته شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار