مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: داوطلبان جمعیت هلال احمر، هسته مرکزی این نهاد غیر دولتی را تشکیل می‌دهند.

داوطلبان جمعیت هلال احمر، آرام بخش آلام انسانی هستند.به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  محسن حرازی زاده یزدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد، در دیدار با آیت الله ناصری نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، گفت: اعضا و داوطلبان هلال احمر شامل همه شهروندانی هستند که در فعالیت‌های داوطلبانه و بشر دوستانه التیام بخش آلام و رنج کسانی اند که دچار حداثه و بلا می‌شوند.

حرازی زاده با توجه به اینکه جمعیت هلال احمر استان از نظر پرسنلی غنی نیست، و تنها ۱۶۹ نفر در این سازمان مشغول به کار هستند، افزود: بیشترین پتانسیل این جمعیت اعضای جوان و داوطلبانی هستند که به منظور محقق ساختن فعالیت‌های بشر دوستانه تلاش می‌کنند.

او بیان کرد: امداد رسانی به ۵۵۰ حادثه دیده طوفان شن در محور‌های اردکان_نایین و ابرکوه_دهشیر، اعزام دو تیم بهداشت و درمان اضطراری (BHCU) به مناطق سیل زده استان خوزستان-شهرستان ملاثانی، اعزام بیش از ۵۰ نفر از نجاتگران هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان، ارسال دومین محموله کمک‌های مردمی یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان و... از جمله اقدامات جمعیت هلال احمر استان از دهه فجر ۹۷ تا دهه فجر امسال است.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار