سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان یزد از برگزاری مسابقات ورزشی با حضور اعضای کانون‌های جوانان، دانشجویی و امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان یزد به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ،  وهاب نخل بند یزدی سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان یزد از برگزاری مسابقات ورزشی با حضور اعضای کانون‌های جوانان، دانشجویی و امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان یزد به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: جمعیت هلال احمر باتوجه به رسالت خود در گسترش فرهنگ بشر دوستی و سلامت در جامعه با برگزاری این مسابقات ضمن ایجاد فرصت نشاط و سرگرمی برای اعضای خود به تشریح وظایف و اهداف جمعیت هلال احمر نیز اقدام می‌نماید.

او افزود: این جمعیت همواره در مسیر ایجاد بستری برای فعالیت‌های ورزشی و توان افزایی ویژه اعضا خود تلاش می‌کند و به همین منظور مسابقات مذکور با حضور بیش از ۵۰ نفر از اعضای کانون‌های جوانان، دانشجویی و امدادگران خواهر و برادر در دو رشته دارت و طناب کشی در محل سالن ورزشی جمعیت هلال احمر استان برگزار شد.

در پایان مسابقات با همکاری معاونت امداد و نجات به نفرات و تیم‌های برتر با حضور مدیرعامل و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان به رسم یادبود و لوح تقدیر و جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار