مدیرکل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: امروز چهارشنبه ۲۳ بهمن ماه، یک باب مدرسه ۳ کلاسه روستایی خیر ساز در اهواز افتتاح شد.

علی قربانی مدیرکل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خوزستان در حاشیه آیین افتتاح مدرسه ۳ کلاسه خیرساز در روستای شهید عذیبی کلانشهر اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: مدرسه‌ای که امروز در منطقه مذکور افتتاح شد، با همت و همکاری حاج هاشم موسی پور خیر مدرسه سازی است که توانسته ۲۵ مدرسه در نقاط مختلف احداث و در اختیار دانش آموزان قرار دهد.

او افزود: در سال جاری، بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان به منظور احداث مدارس در مناطق مختلف استان از سوی خیرین مدرسه ساز جمع آوری شده است.

قربانی اظهار داشت: تا به امروز عملیات اجرایی ۱۱۳ مدرسه تخریبی و تعمیری در قالب یکهزار و ۳۳۰ کلاس درس در مناطق سیل زده استان با حمایت غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان انجام شد و در مهرماه افتتاح شدند.

این مقام مسئول تصریح کرد: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده تا مهرماه سال ۹۹ تعداد زیادی مدرسه و کلاس درس احداث و به دانش آموزان تحویل داده خواهد شد.

براساس این گزارش؛ مراسم افتتاح مدرسه خیرساز حاج هاشم موسی با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، جمال عالمی نیسی فرماندار کلانشهر اهواز و سایر مسئولان استانی و محلی برگزار شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار