سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از آغاز روند مدرسه سازی منطقه کیان و کوی علوی و احیاء پروژه این منطقه پس از سال ۱۰ سال خبر داد.

صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اینکه از تابستان گذشته تاکنون پروژه مدرسه سازی متعددی در این ناحیه تعریف و آغاز شده است، گفت: افزایش فضای آموزشی از طریق مدرسه سازی و جلب مشارکت خیرین به صورت جدی در ناحیه یک اهواز دنبال شد.

او با بیان اینکه پروژه مدرسه سازی منطقه کوی علوی به دلیل تامین نشدن اعتبار لازم، ۱۰ سال به صورت راکد باقی مانده بود، اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته یکی از خیرین مدرسه ساز از هفته گذشته روند ساخت این مدرسه را با هماهنگی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس آغاز کرده است.

نیسی گمراوی با بیان اینکه عملیات احداث مدرسه روستای کاظمیه در بخش اسماعیلیه نیز در روز‌های آینده آغاز خواهد شد، بیان داشت: پروژه مدرسه سازی کوی علوی با بیش از ۱۴ کلاس طبق آخرین روش‌ها و نقشه‌های معماری نوین مدرسه سازی ساخته خواهد شد.

براساس این گزارش؛ ناحیه یک اهواز با کسب شاخص‌های مورد نظر توانست رتبه دوم پروژه مهر سال ۹۸ استان خوزستان را در بین ۴۰ منطقه آموزشی به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار