رئیس پلیس راه خوزستان گفت: درحال حاضر تردد در جاده‌های استان روان و عادی است، اما محدودیت ترافیکی برای تردد در جاده‌های کوهستانی تا پایان هفته اعمال می‌شود.

سرهنگ رضا دولتشاهی رئیس پلیس راه استان خوزستان در تشریح آخرین وضعیت تردد در جاده‌های استان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: هم اکنون تردد در جاده‌های استان عادی و روان است و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

او افزود: شامگاه گذشته مسدود شدن مسیر اندیکا -تاراز به مدت کوتاه را شاهد بودیم که با تلاش راهداران در کمترین زمین بازگشایی شد و تردد به حالت عادی بازگشت.

سرهنگ دولتشاهی اظهار داشت: بدلیل لغزندگی جاده و وجود برف در معابر، همراه داشتن زنجیرچرخ الزامی است، همچنین رانندگان از سالم بودن سیستم فنی و گرمایشی خودرو اطمینان حاصل نمایند.

رئیس پلیس راه استان خوزستان درخصوص اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های کوهستانی بیان کرد: بدلیل حفظ جان گردشگران و مسافران محدودیت تردد اتوبوس‌های گردشگری که قصد سفر به منطقه تاراز اندیکا دارند تا پایان هفته اعمال می‌شود.

بارش باران و برف در محور‌های کوهستانی استان خوزستان طی روز‌های گذشته سبب کندی ترافیک در برخی ساعت شده است که با تهمیداتی که از سوی پلیس راه استان، هلال احمر و تیم‌های راهداری اندیشیده می‌شود، مشکل خاصی در تردد خودرو‌ها رخ نداده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.