رییس پلیس راهور استان خوزستان گفت: از تردد غیرضروری خودداری کنید تا راه برای عبور و مرور خودروهای امدادی به مناطق سیل زده باز باشد.

سرهنگ رضا دولتشاهی، رییس پلیس راهور استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: محور اهواز – اندیمشک و محور اندیکا- شهرکرد همچنان بسته هستند و عبور و مرور از آن‌ها ممنوع است. همچنین در کمربندی عین ۲ به سمت پلیس راه و سوسنگرد- بستان به علت آبگرفتگی تردد خودرو‌های سبک ممنوع هست.

وی افزود: محور‌های اهواز-ملاثانی-شوشتر و شوشتر- دزفول به عنوان محور‌های جایگزین در نظر گرفته شده اند. در این محور‌ها به علت ترافیک تردد با کندی صورت میگیرد.

سرهنگ دولتشاهی در ادامه بیان کرد: ماشین آلات و خودرو‌های امدادی از محور‌های جایگزین تردد میکنند، لذا از مردم خواهشمندیم که از رفت و آمد غیرضروری در این محور‌ها خودداری کنند تا نیرو‌های کمک رسان بتوانند در اسرع وقت به مناطق سیل زده برسند.

رییس پلیس راهور استان خوزستان اظهار داشت: در هر ۲ کمربندی عین ۲ و شیبان شاهد آبگرفتگی هستیم و میدان میوه و تره بار هم بسته است؛ لذا از حرکت به سمت غرب اهواز خودداری کنید چرا که احتمال گرفتاری در آب وجود دارد.

این مقام مسئول در رابطه با بازگشایی محور‌های مسدود شده، تصریح کرد: از روز اول در محور اهواز- اندیمشک سیل بند احداث شد، ولی به خاطر بالا آمدن سطح آب جاده مسدود گشت راه‌ها بعد از فروکش کردن سطح آب نیاز به پاکسازی دارند تا مجدد قابل استفاده شوند.

انتهای پیام/ ن

وضعیت تردد در جاده ها

برچسب ها: سیلاب ، پلیس راهور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار