رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی گفت:محدودیت‌های ترافیکی روز ۲۲ بهمن ماه در زنجان اعلام شد.

محدودیت‌های ترافیکی روز ۲۲ بهمن ماه در زنجان اعلام شدبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی استان زنجان گفت: به منظور برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، تردد و توقف کلیه خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها در این روز از ساعت ۸ صبح تا پایان مراسم در مسیر‌های اعلامی ممنوع می‌باشد.

سرهنگ شیرمحمدی با تاکید بر اینکه خودرو‌های پارک شده در این مسیر‌ها بوسیله جرثقیل به پارکینگ انتقال داده خواهند شد از مردم همیشه در صحنه زنجان تقاضا کرد که از پارک خودرو‌های خود در مسیر‌های اعلامی جدا خودداری کنند.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه خیابان‌های منتهی به مسیر اصلی راهپیمایی تا ۵۰ متری مسدود خواهند شد گفت: علاوه بر خودرو تردد موتور سیکلت و دوچرخه نیز در زمان برگزاری راهپیمایی روز ۲۲ بهمن نیز در میسر‌های اعلامی ممنوع بوده و شهروندان عزیز می‌توانند از خیابان‌های مجاور به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

گفتنی است، علاوه بر اجرای طرح‌های ترافیکی، طرح‌های ویژه انتظامی نیز در روز ۲۲ بهمن در استان زنجان به اجرا در آمد و ماموران انتظامی علاوه بر شرکت در راهپیمایی، نسبت به برقراری نظم، امنیت شهروندان تمهیدات ویژه‌ای را به اجرا خواهند گذاشت.

گفتنی است ؛از مردم انتظار می‌رود همانند سال‌های گذشته با پلیس همکاری گسترده داشته و موارد مشکوک را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.