در چارچوب رقابت‌های هفته هجدهم لیگ دسته دو فوتبال کشور، تیم مس شهربابک مقابل تیم چوکای تالش تن به شکست داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در هفته هجدهم رقابت‌های گروه دو لیگ دسته دو فوتبال کشور، تیم صنعت مس شهربابک در ورزشگاه شهدای مس این شهرستان به مصاف تیم چوکای تالش رفت و با نتیجه دو بر یک مغلوب میهمان خود شد.

با این باخت، تیم مس با ۲۴ امتیاز به رده ششم جدول رده بندی سقوط کرد و چوکای تالش نیز با کسب ۳۵ امتیاز همچنان صدرنشین گروه دو لیگ دسته دو فوتبال کشور است.


فرشاد پیوس سرمربی تیم چوکای تالش در حاشیه این دیدار در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم و می‌دانستیم که حریف برای سه امتیاز بازی می‌جنگد.

او با بیان اینکه تیم حریف را خوب آنالیز کرده بودیم، افزود: می‌دانستیم که برنامه تیم مس ارسال از کناره هاست و ما این راه نفوذشان را بستیم.

پیوس با اشاره به اینکه چوکای تالش موقعیت‌های خوبی داشت، تصریح کرد: علی رغم اینکه گل اول را ما دریافت کردیم، رفته رفته بهتر شدیم و بازی را در دست گرفتیم و توانستیم گل مساوی و بعد از آن با گل به خودی حریف به گل دوم برسیم.

او اظهار داشت: سعی می‌کردیم بازیکنانمان را در وسط زمین بیشتر داشته باشیم و بازی را نگه داریم و طبیعی بود که تیم حریف دنبال ضد حمله باشد.

پیوس چوکای تالش را تیم برتر زمین مسابقه دانست و گفت: کارایی، ارسال‌ها و ساختار دفاعی مان خیلی خوب بود و توانستیم سه امتیاز بازی را بدست بیاوریم.

او افزود: ایراد بد این بازی وزش زیاد باد بود که مانع جریان درست بازی و اجرا شدن کار‌های تاکتیکی مان شد.

سرمربی تیم تالش تصریح کرد: معتقدم که تیم مس شهربابک جزو پنج تیم بالای جدول خواهد شد.

او ضمن رضایت از امکانات ورزشگاه شهدای مس از جمله زمین مسابقه و رختکن، گفت: از میزبانی خوب شهربابک و مردم خونگرم این شهرستان سپاسگزارم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار