در ادامه رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته کشور، تیم صنعت مس شهربابک با نتیجه سه بر دو مغلوب تیم شهدای ششم بهمن آمل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته کشور، تیم صنعت مس شهربابک در سالن والیبال استادیوم تختی شهربابک، دو ست ابتدایی را به ترتیب با نتایج ۲۲ بر ۲۵ و ۲۱ بر ۲۵ به تیم شهدای ششم بهمن آمل واگذار کرد.
شهربابکی‌ها ست‌های سوم و چهارم را با نتایج ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۰ از آن خود کردند.

ست پنجم و پایانی این مسابقه نیز با نتیجه ۱۵ بر ۱۲ به سود میهمان آملی به پایان رسید.

هادی رضایی سرمربی تیم شهدای ششم بهمن آمل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حضور هواداران پرشور تیم مس شهربابک را تحسین کرد و گفت: با توجه به اینکه تیم مس اولین حضور خود در این رقابت‌ها را تجربه می‌کند، اما نمایش خوبی دارد.

او با اشاره به حضور مسئولان در سالن والیبال شهربابک افزود: باید به سرمایه گذاری و نگاه ارزشی‌ای که این شهرستان کوچک به ورزش جانبازان و معلولان دارد، آفرین گفت.

فرید صائبی سرمربی تیم صنعت مس شهربابک نیز به خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: با توجه به اینکه تقریباً اکثر بازیکنان تیم ملی والیبال نشسته در دو تیم مس شهربابک و شهدای ششم آمل هستند، بازی امروز این دو تیم مقابل هم، خوب و نزدیک بود.
او با بیان اینکه مس خیلی خوب جنگید و توانست دو ست را از آن خود کند، افزود: بهترین تکنیک‌ها و تاکتیک‌های والیبال نشسته در این مسابقه به نمایش گذاشته شد.
صائبی به حضور پر شور و مودب هواداران بی نظیر مس شهربابک در دنیا اشاره و تصری کرد: مسئولان والیبال کشور نیز اذعان دارند که مس شهربابک پرشورترین و بهترین هواداران را دارد و امیدواریم با حمایت آنان تیم والیبال نشسته و ایستاده این شهرستان بیش از پیش بدرخشد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار