مدارس برخی شهر‌های استان آذربایجان شرقی به علت بارش برف و برودت هوا در روز دوشنبه تعطیل اعلام شد.

مدارس برخی شهر‌های آذربایجان شرقی تعطیل اعلام شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، به دنبال بارش سنگین برف، کولاک و برودت شدید هوا تمامی مقاطع تحصیلی شهری و روستایی تبریز در نواحی پنجگانه این شهر روز دوشنبه در شیفت صبح و بعد از ظهر تعطیل خواهند بود.

همه مدارس روستایی هشترود در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل و در شهر، مدارس استثنائی تعطیل و مدارس پیش دبستانی، ابتدایی، دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

همچنین مدارس روستایی چاراویماق در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل و در شهر، مدارس استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل و دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

مدارس روستایی اهر در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل و مدارس ابتدایی، پیش دبستانی و استثنائی شهری با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

همچنین مدارس روستایی شهرستان مراغه در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل و در شهر، مدارس استثنائی و پیش دبستانی تعطیل و مدارس ابتدایی با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

همه مدارس شهری و روستایی بستان آباد و تیکمه داش در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

 مدارس شهری و روستایی اسکو، شهرجدیدسهند و ایلخچی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

مدارس روستایی نظرکهریزی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل و در شهر، تمامی مدارس با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

مدارس شهری و روستایی کلیبر و هورانددر تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.