قائم مقام معاونت سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان: مردم با هر تفکری حفظ یکپارچگی کشور را در دستور کار قرار داده و در انتخابات شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حبیب اله فضل اله پور، قائم مقام معاونت سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان در جلسه هم اندیشی انتخابات که با حضور جمعی از تشکل‌های دانشجویی در سالن کنفرانس معاونت دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد گفت: با توجه به نزدیکی انتخابات، رسالت ما ایجاد یک گفتمان غالب برای مشروعیت دهی به نظام است.

او با اشاره به انتخابات مجلس شورا اسلامی در اسفند ماه افزود: به دلایل متعددی شرکت در این انتخابات مهم است که مهم‌ترین آن نیز فرمایشات مقام معظم رهبری است که فرمودند اگر کسی به بنده نیز نقد دارد در انتخابات حضور پیدا کند، زیرا مسئله اتحاد، یکپارچگی و امنیت کشور است و این موضوعات اهمیت دارد.

مردم حفظ یکپارچگی کشور را در دستور کار قرار دهند

فضل اله پور بیان کرد: از این منظر حفظ کیان کشور بسیار مهم است و ایران نیازمند یک مشارکت سیاسی گسترده در این برهه از تاریخ هست. فارغ از هر جریان فکری حفظ انسجام و اتفاق ملی اهمیت دارد. اتفاق ملی از آن جهت دارای بایستگی است که مردم ما تفکرات متنوع سیاسی دارند، اما در همین حال باید مشروعیت و مقبولیت نظام و حفظ یکپارچگی کشور را در دستور کار قرار دهند.

حبیب اله فضل اله پور اظهار داشت: رسالت ما ساماندهی مطالبات مردمی است. افرادی که قرار است داوطلب وکالت مردم باشند، شعار‌های متنوعی سر می‌دهند، اما عمل کردن به آن است که جنبه مهم تری دارد.

مردم حفظ یکپارچگی کشور را در دستور کار قرار دهند

قائم مقام معاونت سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان کمک به بازتولید یکپارچگی ملی را مهم عنوان کرد و تصریح کرد: مردم به جریان‌های سیاسی بدبین شده اند، زیرا عده‌ای آن را برای تامین منافع خود در نظر گرفته اند.

این مقام مسئول اذعان داشت: انسان‌ها می‌آیند و روزی خواهند رفت، اما آنچه می‌ماند وحدت مردم است و ما باید از آن پاسداری کنیم. در شرایط کنونی فشار‌های متعدد اقتصادی و سیاسی به کشور وارد می‌شود که لزوم مشارکت مردم در انتخابات را می‌طلبد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.