فرماندار شهرستان شوش از در نظر گرفتن ۱۴۲ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در سطح این شهرستان برای جمع‌آوری آرای مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عدنان غزی فرماندار شهرستان شوش با بیان اینکه ۱۴۲ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در سطح این شهرستان برای جمع‌آوری آرای مردم در یازدهمین دوره انتخابات  مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده است، گفت: ۸۳ شعبه از این تعداد، ثابت و ۵۹ شعبه سیار هستند که در شهر شوش و بخش‌های مختلف شهرستان مستقر خواهند شد.

او بیان داشت: دربخش مرکزی شوش ۱۶ شعبه سیار و ۶۰ شعبه ثابت، در بخش شاوور ۳۳ شعبه سیار و ۱۸ شعبه ثابت و در بخش فتح المبین ۱۰ شعبه سیار و ۵ شعبه ثابت تدارک دیده شده است.

غزی اظهار کرد: حدود ۳ هزار نفر از عوامل هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی، انتخابات مجلس شورای اسلامی را در شهرستان شوش برگزار خواهند کرد.

رسانه‌ها شور انتخاباتی را افزایش دهند

فرماندار شوش وظیفه اصلی رسانه‌ها در ایام انتخابات را افزایش شور انتخاباتی عنوان کرد و اذعان داشت: اصحاب رسانه باید تلاش کنند تا شناخت مردم از نامزد‌ها بیشتر شود البته نباید این امر با جانبداری همراه باشد.

او با اشاره به نقش رسانه‌ها و فعالان سیاسی اجتماعی در انتخابات ادامه داد: انتخابات مجلس شورای اسلامی مهم‌ترین رویداد سیاسی کشور در سال ۹۸ است و رسانه‌ها و فعالان حوزه سیاسی و اجتماعی می‌توانند نقش مهمی در حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی و مشارکت سیاسی آن‌ها داشته باشند.

غزی اظهار داشت: رسانه‌ها می‌توانند با توجه به رسالت خود و بدون جانبداری از نامزد خاص در ایجاد فضای آرام و با شکوه انتخابات نقش مهم و تاثیرگذاری داشته باشند و مردم را نسبت به شرکت در انتخابات ترغیب و تشویق کنند.

او تصریح کرد: رعایت اخلاق، قانون مداری و ترغیب مردم برای مشارکت در انتخابات براساس قانون و افزایش آگاهی مردم از مهمترین مسائلی است که باید مورد توجه رسانه‌ها و فعالان سیاسی و اجتماعی قرار گیرد.

عدنان غزی با تاکید بر لزوم فعالیت رسانه‌ها در ترویج اخلاق مداری و مشارکت حداکثری اظهار داشت: رعایت چارچوب و قوانین انتخاباتی و تبلیغاتی در جهت معرفی نامزد‌های انتخاباتی با توجه به شاخص‌های موجود ضروری است.

زمان آغاز رسمی تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی را نیز از ساعت ۲۴ روز ۲۴ بهمن است.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲ اسفند در شهرستان شوش همزمان با سراسر کشور برگزار و از حوزه انتخابیه شهرستان شوش یک نفر راهی خانه ملت خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.