بهره برداری از ۸۸ طرح با ۸۱ میلیارد تومان و اجرای ۹ طرح با ۱۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در شهرستان دیر آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  استاندار بوشهر در سفر به شهرستان دیر در نهمین روز از دهه فجر، در مراسم آغاز بهره برداری و اجرای برخی از طرح‌های این شهرستان شرکت کرد.

در این سفر، طرح آبرسانی مجتمع روستایی دُمِیگَز که عملیات اجرایی آن هفته دولت آغاز شده بود به بهره برداری رسید.

این مجتمع آبرسانی به ۶ روستا شامل روستا‌های کورک، کمال احمدی، دمیگز جنوبی، میانی و شمالی و کالو آبرسانی می‌کند.

خط انتقال این طرح به طول ۱۶ کیلومتر و شبکه توزیع آن به طول ۶ کیلومتر با ۲.۵ میلیارد تومان اعتبار ایجاد شده است.

طرح توسعه ساختمان فرمانداری دیر نیز به مساحت ۷۱۲ متر مربع و با اعتبار سه میلیارد تومان در سه طبقه افتتاح شد.

ساختمان شبکه بهداشت و درمان دیر هم در سه طبقه و در زمینی به مساحت ۱۲۵۰ متر مربع و پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، به بهره برداری رسید.

همچنین یک واحد گلخانه به مساحت ۴.۲ هکتار با اعتبار ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در آبدان افتتاح شد.

بهره برداری از دو زمین چمن مصنوعی نیز با حضور استاندار بوشهر و خانم فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر ورزش و جوانان در شهر‌های دیر و بردستان با اعتبار پنج میلیارد تومان آغاز شد.

در ادامه سفر استاندار بوشهر به دیر، افزون بر واگذاری ۱۸ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد، دو طرح برق‌رسانی و ساختمان مدیریت برق این شهرستان با چهار میلیارد و صد میلیون تومان اعتبار به بهره برداری رسید.

در دهه فجر ۳۲ طرح برق‌رسانی با اعتبار ۴۱.۵ میلیارد تومان در استان افتتاح و عملیات اجرایی ۱۳ طرح با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان آغاز شد.

ساخت یک واحد گلخانه‌ای نیز به نمایندگی از ۹.۷ هکتار گلخانه در شهرستان دیر آغاز شد.

این واحد گلخانه‌ای در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۲۹۰ متر مربع با ۱۱۰ میلیارد ریال تسهیلات و اشتغال ۳۶ نفر ساخته می‌شود.

منابع مالی محدود است، هدفمند هزینه می‌کنیم

استاندار بوشهر در مراسم افتتاح مجتمع آبرسانی دمیگز گفت: با توجه به محدودیت‌های مالی که در کشور وجود دارد، اما این طرح با جدیت دنبال و در پنج ماه افتتاح شد.

عبدالکریم گراوند افزود:در این دولت به دنبال این بودیم که بدون حاشیه، نوکری مردم را بکنیم و با همه تحریم‌ها و مشکلات مالی، روند توسعه کشور متوقف نشد.

او استاندار بوشهر با بیان اینکه سفر رئیس جمهور به استان در سال گذشته برکات زیادی برای استان داشت، اضافه کرد: با وجود مشکلات مالی در کشور،  ۱۳ میلیارد تومان از طرح‎های مصوب سفر رئیس جمهور دیروز افتتاح شد و این امر نشان از همت دولت برای توسعه کشور است.

استاندار بوشهر تاکید کرد: کار کردن در شرایط سخت هنر است و مدیریت استان تصمیم بر این دارد که منابع مالی را هدفمند هزینه کند. با همین روش مشکلات آب در استان مدیریت شد و طرح مهم فاضلاب در بوشهر رو به پایان است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.