معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت: سیاست دولت تدبیر و امید، توسعه متوازن و عادلانه ورزش و زیرساخت‌های ورزشی در کشور بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسینعلی امیری در مراسم افتتاح پروژه‌های ورزشی، عمرانی و بهداشتی شهرستان داراب در استان فارس، با اشاره به توسعه زیر ساخت‌های ورزشی استان فارس، به ویژه در روستاها و مناطق کم برخوردار، افزود: دولت در لوایح، آئین نامه و بخشنامه های صادره، همواره به ورزش نگاهی ویژه داشته است.

او توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان فارس را رخدادی قابل تحسین دانست و با بیان اینکه شتای توسعه استان فارس در زمان مسئولیت عنایت‌الله رحیمی چند برابر شده است، افزود: خوشحالی و لبخند نوجوانان و جوانان نفاط مختلف استان زمان بهره برداری از پروژه های ورزشی خستگی را از تن مسئولان می زداید.

امیری عملکرد مجموعه مدیریتی اداره کل ورزش و جانان فارس را قابل تقدیر دانست و با بیان اینکه مدیر کل استان فارس جزو مدیران خوب دولت محسوب می شود، افزود: افزایش سه رقمی سرانه ورزش در فارس اتفاقی میمون و بزرگ است اما ادامه روند خدمت رسانی به مردم باید بدون توقف ادامه یابد.

توسعه کشور متوقف نشده است

معاون پارلمانی رییس جمهوری همچنین با اشاره به بی‌سابقه بودن تحریم‌های کنونی، تاکید کرد که علیرغم تمام فشارها، به دلیل وحدت و همدلی حرکت در مسیر توسعه و آبادانی کشور متوقف نشده است.

او با اشاره به افتتاح پروژه‌های عمرانی در نقاط مختلف، افزود: این خدمات در شرایطی انجام می‌شود که کشور با سخت‌ترین تحریم‌ها مواجه است.

امیری با بیان اینکه هدف آمریکا از اعمال این تحریم‌ها تغییر جمهوری اسلامی بود اما شکست خوردند، گفت: آنها بعد فکر کردند که اقتصاد ایران را فلج می‌کنند یا توسعه کشور را متوقف خواهند کرد اما باز هم شکست خوردند.

او با اشاره به افتتاح بیش از ۸۳۱ پروژه با ۲۳ هزار میلیارد تومان اعتبار در ایام الله دهه فجر در استان فارس این مهم را نشان دهنده متوقف نشدن روند توسعه کشور و اقدامی شبیه به معجزه دانست.

امیری اضافه کرد: این اقدامات در سایه مقاومت، همراهی، همکاری مردم و حضور در صحنه آنان با هدایت‌ها و حمایت‌های رهبر معظم انقلاب و با تلاش فرزندان مردم در بخش‌های مختلف دولت صورت گرفته است.

معاون رییس جمهوری گفت: تجربه نشان داده است هر جا همه در کنار یکدیگر قرار داشته‌ایم، منسجم و متحد بودیم و دوستی‌ها و رفاقت‌ها در اوج بوده است از عهده بزرگترین مشکلات برآمدیم و از گردنه‌های سخت به راحتی عبور کردیم و هرگاه اختلاف و چنددستگی بوده مشکل پیدا شده است.

اهمیت شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۲ اسفند

امیری، ابرازامیدواری کرد مردم ایران یک بار دیگر در راهپیمایی ۲۲ بهمن، انسجام و اتحاد خود را به دنیا نشان دهند و در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه ۹۸ نیز همه اقوام، اقشار و سلیقه‌های سیاسی و احزاب نامزد داشته باشند و مشارکت حداکثری شکل بگیرد و مردم همه پای صندوق رای بیایند.

معاون رئیس جمهوری تاکید کرد که مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو برای دشمنان معنادار خواهد بود و آنها را ناامید خواهد کرد.

استاندار فارس نیز گفت: داراب یک حرکت جهشی و توسعه‌ی بسیار مطلوبی را به ویژه در دولت تدبیر و امید تجربه کرده است، خدماتی که در سخت ترین شرایط طی چهاردهه گذشته انجام و محقق شده است.

عنایت‌الله رحیمی افزود: امروز با وجود همه تنگناهای موجود، خدمات انجام شده در دولت تدبیر و امید در تمام بخش‌ها بیش از هر کدام از دولت‌های گذشته است.

او همچنین مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت و خاطرنشان کرد: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی یک انتخابات سرنوشت‌ساز است لذا از مردم درخواست داریم مسوولانه در این امر مهم شرکت کنند.حیدرعلی کامیاب مدیر کل ورزش و جوانان فارس نیز گزارشی از ۶۱ پروژه ورزشی که طبق در دهه فجر امسال در استان فارس به بهره برداری رسیده یا خواهد رسید را ارائه داد.

در سفر معاون پارلمانی رئیس جمهور به فارس، پروژه‌های ورزشی، پایگاه هوایی اورژانس و کارخانه پنبه پاک‌کنی داراب افتتاح شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار