فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: امسال نزدیک به ۴۰ تن مواد مخدر در استان اصفهان کشف شده است.

سردار مهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان در حاشیه نشست فرماندهان انتظامی استان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: این نشست با حضور فرماندهان، مدیران و مسئولان نیروی انتظامی استان اصفهان با هدف آخرین توجیهات و هماهنگی‌ها در خصوص برقراری نظم و امنیت انتخابات تشکیل شده است.

او افزود: موضوع دیگر این نشست بررسی آخرین ارزیابی‌ها از عملکرد سطوح مختلف انتظامی استان در سال جاری است که این ارزیابی بیانگر این است که همه مؤلفه‌های امنیتی مثبت و جرایم به خوبی کنترل شده است، در حوزه پاکسازی مناطق آلوده به جرم و کانون‌های جرم تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته که در این راستا حدود ۴۰ تن مواد مخدر در استان کشف شده که این میزان در طول تاریخ تشکیل پلیس در استان اصفهان بی سابقه است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: هدف سوم این نشست توجیه آخرین دستورالعمل‌ها و ابلاغیه‌های واصله است ، هر سه هدف در این نشست با جدیت دنبال می‌شود.

معصوم بیگی با اشاره به توان بالای پلیس در کشف جرم گفت:در حوزه قدرت کشف ۶ درصد قدرت کشف پلیس افزایش داشته و ۱۲ درصد برخورد با سارقین در سال جاری بیشتر داشته است.

او در خصوص مبارزه با قاچاق کالا گفت: در حدود ۹۰۰ خودرو حمل قاچاق در استان توقیف شده، همچنین برخورد با باند‌هایی که قاچاق عمده داشتند از رشد قابل توجهی برخوردار بوده، ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده نزدیک به ۴۰ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.
 

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان با اشاره به کاهش تصادفات جاده‌ای در سطح استان افزود: جان باختگان ناشی از تصادفات درون شهری و برون شهری با کاهش چشمگیر داشته، هرچند که آمار جان باختگان کاهش داشته، اما بیش از ۶۰۰ نفر در تصادفات جان خود را از دست دادند و بیش از ۱۵ هزار نفر مجروح و مصدوم شدند.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.