مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: مجوز احداث ۶ شهرک صنعتی غیردولتی در استان اردبیل صادر شده است.

محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: در استان اردبیل برای ۶ شهرک صنعتی غیردولتی مجوز احداث صادر شده که از این بین، یک شهرک خصوصی موفق به اخذ پروانه بهره برداری شده است.

او از صدور مجوز احداث ششمین شهرک صنعتی غیردولتی استان اردبیل برای آرتا نمین سبز خبر داد و افزود: این شهرک صنعتی خصوصی در شهرستان نمین و به مساحت ۲۰ هکتار احداث خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با بیان اینکه براساس قانون، مجوز تاسیس و صدور پروانه بهره برداری برای شهرک‌های صنعتی غیردولتی توسط شرکت شرکت‌های صنعتی صادر می‌شود، افزود: این شهرک به عنوان ششمین شهرک صنعتی غیردولتی استان بود که برای آن پروانه تاسیس صادر شده است.

اهلی تصریح کرد: ایجاد شهرک‌های صنعتی خصوصی در راستای تحقق اصل ۴۴ قانون اساسی و با هدف استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی برای ایجاد زیرساخت‌های استقرار واحد‌های صنعتی در قالب شهرک‌های صنعتی غیردولتی انجام می‌شود.

او با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این سرمایه‌گذار گفت: محصولات تولیدی این واحد صنعتی تولید لوازم خانگی، پتو، کاغذ و لنت ترمز خواهد بود که با افتتاح و بهره برداری از آن برای خیل عظیمی از جوانان جویای کار این منطقه اشتغال ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.