مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: شهرک تخصصی آب سبلان واقع در شهرستان نیر به قطب تولید آب معدنی بسته‌بندی کشور تبدیل می‌شود.

تبدیل شهرک تخصصی آب سبلان به قطب تولید آب معدنی کشور

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌های صنعتی محصولات تولیدی این شهرک صنعتی از افزایش قابل توجهی برخوردار شده است.

او با بیان اینکه تولیدات این شهرک صنعتی به نقاط مختلف کشور و کشورهای خارجی صادر می‌شود افزود: آب این شهرک صنعتی از محل چشمه گورکور سبلان تامین می‌شود که یکی از پاک‌ترین و گواراترین آب‌های ایران و جهان است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، تامین زیرساخت‌های لازم در شهرک‌های صنعتی را از جمله وظایف ذاتی این شرکت دانست و گفت: استان اردبیل دارای ۱۶ شهرک و ناحیه صنعتی فعال است که با افتتاح و بهره برداری از پروژه گازرسانی به ناحیه صنعتی نیر و هم اکنون تمام شهرک های صنعتی استان دارای گاز  طبیعی هستند.

اهلی با اشاره به افتتاح طرح‌های صنعتی در دهه فجر افزود: طرح صنعتی سیرآب سبلان با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی ۳۰ نفر در شهرک تخصصی آب سبلان و افتتاح واحد تولیدی آرین چوب آرتا با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و اشتغال زایی  ۳۰ نفر  از جمله طرح های قابل  افتتاح در دهه فجر  است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با بیان اینکه واحدهای تولیدی و صنعتی این استان برای رقابت در بازار جهانی به فناوری مدرن مجهز می‌شوند گفت:در این چارچوب واحدهای تولیدی و صنعتی استان با حمایت دولت و پرداخت تسهیلات بانکی دستگاه‌های خود را بروز و کیفیت محصولات را افزایش می‌دهند.

او  بیان‌کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی آماده حمایت از واحدهای صنعتی در بحث آموزش است و تاکنون تعداد ۷۷ دوره آموزشی برای بیش از ۲ هزار و ۴۰۷ صنعتگر به میزان ۷۴۱هزار و ۴۱ نفر ساعت آموزش با سرفصل‌های متنوع در زمینه ارتقای مهارت شاغلان واحدهای صنعتی، موضوعات مدیریتی و منابع انسانی، توسعه بازار و کارآفرینی برگزار شده است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.