مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: تمام شهرک‌ها و ناحیه صنعتی فعال استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

بهره مندی تمام شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در حاشیه افتتاح پروژه گازرسانی به ناحیه صنعتی شهرستان نیر به مناسبت دهه فجر گفت: با اجرای زیرساخت‌های انجام شده در شهرک‌های صنعتی، کلیه شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده اند.

او بیان کرد: از میان ۱۹ شهرک و ناحیه صنعتی دولتی مصوب، ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی استان اردبیل فعال است که با افتتاح و بهره برداری از پروژه گازرسانی به ناحیه صنعتی نیر، تعداد شهرک‌هایی که صاحب نعمت گاز طبیعی شده اند به ۱۵ شهرک افزایش یافت و در حقیقت تمام شهرک‌های صنعتی فعال استان اردبیل دارای گاز طبیعی هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: تکمیل زیرساخت‌های لازم در شهرک‌های صنعتی از مهمترین برنامه‌ها و اولویت‌های ذاتی شرکت شهرک‌های صنعتی است که گازرسانی به واحد‌های تولیدی و صنعتی در همین راستا انجام شده است.

اهلی تصریح کرد: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، گازرسانی به صنایع را در راستای ایجاد اشتغال و تامین زیرساخت‌های لازم به منظور توسعه صنعتی و رونق اقتصادی استان دانست و افزود: این شرکت با همکاری شرکت گاز استان، آماده تامین گاز صنایع استان بوده و تلاش بر آن است تا با تامین گاز و گازرسانی به واحد‌های صنعتی، در راستای حمایت از تولید و افزایش رونق تولید گام برداریم.

شایان ذکر است پروژه گازرسانی به ناحیه صنعتی نیر با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال و در مدت زمان یک ماهه انجام شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.