مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: در قالب تفاهم نامه همکاری با جهاد دانشگاهی استان، ۵ طرح پژوهشی در حوزه گردشگری اردبیل اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: این پروژه‌ها شامل طرح توسعه گردشگری سلامت استان اردبیل و ثبت قله سبلان در فهرست جهانی یونسکو است.

او گفت: همچنین به روز رسانی اطلس گردشگری استان اردبیل، تدوین طرح جامع توسعه گردشگری طبیعی استان اردبیل و پیمایش ارزش‌ها، نگرش‌ها و رفتارشناسی گردشگران استان اردبیل در قالب طرح‌های پژوهشی برنامه ریزی شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل بیان داشت: تمامی موضوعات که بر اساس نیاز مبرم استان است، مورد بررسی قرار گرفته و طرح اولیه نیز به اداره کل ارائه شده است.

فلاحی ادامه داد: با توجه به اینکه برنامه‌ریزی جهت توسعه گردشگری استان با دانشگاه‌ها در خصوص همکاری‌های علمی بار‌ها مذاکره و هم اندیشی شده است.

او اضافه کرد: با توجه به اقدامات قابل توجه جهاد دانشگاهی در حوزه پژوهش و تحقیق با تسهیل‌گیری زمینه همکاری علمی با این نهاد فراهم می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.