معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری اردبیل گفت: موانع و مشکلات ۴ واحد تولیدی، صنعتی و گردشگری در استان اردبیل بررسی و رفع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، یوسف خدادادی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری اردبیل ظهر امروز در یازدهمین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاران استان اردبیل گفت: پرونده ۴ واحد تولیدی، اقتصادی و گردشگری به مناسبت ایام دهه مبارک فجر در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم در جهت رفع موانع و مشکلات موجود بر سر راه سرمایه گذاری این واحد‌ها اتخاذ شد.

او افزود: در این جلسه پرونده واحد مرغداری گوشتی، گردشگری شورابیل اردبیل، واحد تولید مواد غذایی در شهرک‌های صنعتی اردبیل و نمین و واحد صنعتی ابریشم سبلان مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم در جهت رفع این موانع و مشکلات اتخاذ گردید.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل با بیان اینکه در طول امسال به مشکلات ۳۵ واحد تولیدی، صنعتی و گردشگری رسیدگی شده است تصریح کرد: دستگاه قضایی استان همواره از سرمایه‌گذاری‌های مشروع و قانونی حمایت کرده و دستگاه‌های اجرایی نیز باید در فراهم کردن زمینه توسعه و اشتغالزایی در استان بیش از پیش فعال باشد.

خدادادی بیان کرد: کمیته حمایت قضایی در جایگاه خود در راستای کمک به سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان تلاش می‌کند تا مصوبات قانونی در حمایت از سرمایه‌گذاران مشروع داشته باشد که خوشبختانه بسیاری از مصوبات کمیته حمایت قضایی تا به امروز در این راستا اجرایی شده‌اند.

او افزود: آنچه مهم است داشتن نگاه مثبت به بحث سرمایه گذاری است و نگاه منفی موجب می‌شود که نتوانیم سرمایه گذار جذب کنیم و باعث می‌شود که سرمایه گذاران استان را ترک کنند که باید سعی شود تا نگاه مثبت نسبت به سرمایه گذار در بین مردم و مسئولان در استان تقویت شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.