استاندار اردبیل گفت: شهرستان اصلاندوز یک شهر نوپا و جوان است و با ایجاد مدیریت متمرکز در مسیر توسعه و پیشرفت قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جریان سفر به شهرستان اصلاندوز اظهار کرد: زمین شهرک صنعتی این شهرستان شناسایی و مکان یابی شده و در آینده نزدیک با صدور مجوز زیرساخت‌های لازم برای سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار انجام می‌شود.

او با بیان اینکه این شهرستان مرزی مورد توجه دولت قرار گرفته است گفت: از محل سفر رییس جمهور اعتبار خوبی برای ایجاد نمایندگی برخی ادارات تخصیص یافته و به منظور کاهش بروکراسی اداری در این شهرستان راه اندازی می‌شود.

رییس شورای برنامه ریزی استان اردبیل اضافه کرد: اینکه عمده فعالیت مردم منطقه کشاورزی و دامپروری است و طرح‌های خوبی برای این حوزه‌ها در حال شکل گیری است باید در ایجاد واحد‌های صنایع تبدیلی و بسته بندی نیز تلاش شود.

بهنام جو ادامه داد: همزمان با ششمین روز دهه مبارک فجر ۲۱ پروژه مهم این شهرستان با صرف هزینه ۳۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید که امیدواریم علاوه بر کار‌های کشاورزی و دامپروری به بخش صنعت و گردشگری نیز توجه جدی می‌شود.

او با اشاره به اینکه با ایجاد زیرساخت‌های صنعتی ارزش منطقه‌ای افزایش می‌یابد تصریح کرد:توسعه و پیشرفت شهرستان در گروه همکاری و سرمایه گذاری بخش خصوصی است.

استاندار اردبیل از افتتاح ۵.۵ کیلو متر از آسفالت مسیر اصلاندوز به پارس آباد خبر داد و گفت: سالانه ۵۰ کیلومتر به میزان بزرگراه‌های استان افزوده می‌شود و بی شک راه‌های مواصلاتی و شریان‌های اصلی این شهرستان مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

بهنام جو افزود: در جلسه ملاقات مردمی مشکلات تعدادی از مراجعین احصا و در اسرع وقت رسیدگی می‌شود.

او در ششمین روز دهه فجر به شهرستان‌های پارس آباد و اصلاندوز و بیله سوار سفر کرده بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.