مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: فاز نخست مجموعه تفریحات هیجانی در بخش لاهرود شهرستان مشگین شهر به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل در مراسم افتتاح این مجموعه تفریحی در شهر لاهرود مشگین شهر گفت: این مجموعه به مساحت ۳۸ هکتار در حال احداث است که فاز اول آن به بهره برداری رسید.

او افزود: فاز نخست شامل مجموعه تفریحات هیجانی از جمله زیپلاین بزرگسالان به طول ۳۶۰ متر، زیپلاین کودکان به طول ۹۰ متر و سکوی پرش بیگ جامپ است.

به گفته مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل فاز اول این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال احداث شده است و یکی از پروژه‌های شاخص سرمایه گذاری گردشگری محسوب می‌شود.

فلاحی بیان کرد: فاز دوم این پروژه از اسفند ماه امسال آغاز خواهد شد که شامل شهربازی مدرن، چرخ دنده بادی و بزرگترین تاب هیدرولیکی کشور به ارتفاع چهل متر و با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال توسط مجموعه شهرداری و بخش خصوصی شهر لاهرود اجرا می‌شود.

او گفت: همچنین در این مجموعه کافی شاپ، رستوران سنتی و نمایشگاه صنایع دستی جمعا به ارزش ۳۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.