مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت:ساختمان در حال احداث راهدارخانه مرکزی مشگین شهر سال آینده افتتاح می‌شود.

علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،گفت: عملیات احداث ساختمان راهدارخانه مرکزی شهرستان مشگین شهر با زیربنای ۸۰۰ مترمربع در ۲ طبقه از سال ۹۶ آغاز شده و در حال حاضر ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

او از افتتاح این پروژه در هفته دولت سال آینده خبر داد و تصریح کرد: برای احداث ساختمان راهدارخانه مرکزی شهرستان مشگین شهر ۲۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه می‌شود.

دبیر کمیسیون اجرائی مدیریت ایمنی حمل و نقل استان اردبیل افزود: با بهره برداری از این پروژه سطح خدمت رسانی به ارباب رجوع با بهبود کمی و کیفی مواجه خواهد شد.

رحمتی با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی راهداران شهرستان مشگین شهر در برف روبی و بازگشایی محور‌ها بیان کرد: ۱۱ اکیپ راهداری با ۴۱ نفر نیروی انسانی در قالب ۱۸ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در محور‌های مواصلاتی شهرستان مشکین شهر ۲۴ ساعته حضور دارند و آماده خدمت رسانی به مردم و مسافران عزیز هستند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.