مرجع تقلید شیعیان مطرح کرد؛

شرکت در مجالس اهل بیت(ع) اجر و پاداش عظیمی دارد

آیت الله علوی گرگانی گفت: باید در مکان‌های مقدس و مجالس اهل تقوا و متدین شرکت کنیم چرا که حضور در اماکن مقدس اجر و پاداش عظیمی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، آیت الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان در دیدار هیئت مهدویون گرگان که در دفتر معظم له برگزار شد، گفت: حضور در اماکن مقدس بسیار با ارزش و دارای اجر و پاداش است.

او حرکت در مسیر الهی را مورد توجه قرار داد و افزود: انسان هر قدمی که بر می‌دارد نوشته می‌شود، همه اعضا و جوارح دنیا در خدمت پروردگار است و هر حرکتی که انجام شود مشخص شده است.

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: پس از مرگ فرشته‌ای بر انسان وارد می‌شود و به وی می‌گوید که اعمال خود را بنویس که می‌گوید من چیزی به یاد نمیاورم و گفته می‌شود یادت می‌آید، به وی گفته می‌شود کفن کاغذ و انگشتت قلم است.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه عنوان کرد: اهل بیت (ع) همه اعمال ما را مشاهده می‌کنند و هرحرکت و اقدامی انجام دهیم را می‌بینند، اینکه در مجلس سیدالشهدا (ع) و حضرت ام البنین (س) و مجالس معنوی شرکت کنیم بسیار با ارزش و اجر عظیمی دارد.

آیت الله علوی گرگانی عنوان کرد: باید اهتمام داشته باشیم و در مکان‌های مقدس و مجالس اهل تقوا و متدین شرکت کنیم و به این مطمئن باشیم بر اساس آیه الهی مقدار ذره‌ای هر کار خیر و شر ثبت و ضبط می‌شود.

انتهای پیام/الف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار