امام جمعه سمنان:

انقلاب اسلامی مسیر خود را دقیق و هدفمند طی می‌کند

حجت الاسلام مهدوی نژاد گفت: انقلاب اسلامی ایران مسیر خودش را دقیق و هدفمند طی کرده است و هیچ گاه از هدف خود عقب نشینی نکرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد امام جمعه موقت سمنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان گفت: انقلاب اسلامی ایران مسیر خودش را دقیق و هدفمند طی کرده است و هیچ گاه از هدف خود عقب نشینی نکرده است.

او افزود: نوزدهم بهمن روز نیروی هوایی است، نیرویی که در زمان انقلاب خوش درخشید و با انقلاب همراه شد و نتیجه آن شد که ارتشی که زمانی توسط افکار انگلیسی‌ها هدایت می‌شد امروز مستقل عمل کند.

امام جمعه موقت سمنان ادامه داد: در میان مردم ۲ تفکر تسلیم و انقلاب وجود داشت که تشییع شهید قاسم سلیمانی با حضور بیش از ۲۵ میلیون نفر نشان از خواسته و نگاه قالب مردم داشت که بدون رفراندوم نیز حمایت از نظام را نشان دادند و آن‌ها که پا روی پرچم آمریکا نگذاشتند به هزار نفر هم نمی‌رسیدند.

حجت الاسلام مهدوی نژاد تصریح کرد: علاقه جوانان امروز ما انقلاب به همان اندازه علاقه جوانان دوره پس از انقلاب است و این نشان از دستاورد‌های های انقلاب است.

او ادامه داد: انتخابات همیشه به خوبی برگزار شده است و اینکه عده‌ای تخلف و تقلب را مطرح کردند نشان از بی مهری آن‌ها به نظام داشت و همیشه امانت‌داری از رای مردم وجود داشته است.

امام جمعه موقت سمنان تاکید کرد که مجریان انتخابات همواره در دوره‌های مختلف انتخاباتی مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری از رای‌ها به عنوان امانت مردم پاسداری کرده‌اند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار