جنبش حماس تاکید کرد مقاومت فراگیر ملت فلسطین در شهر‌های کرانه باختری، توهم اشغالگران و آمریکا درباره امکان اجرای معامله قرن را از بین برد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تلویزیون المیادین، جنبش حماس تاکید کرد مقاومت فراگیری که ملت فلسطین در شهر‌های کرانه باختری آغاز کرد، ثابت می‌کند ما در برابر یک انقلاب مستمر و نه در برابر یک حادثه گذرا قرار داریم.

این جنبش افزود: این انقلاب، توهم اشغالگران و آمریکا درباره امکان اجرای طرح ترامپ را از بین برد، زیرا پاسخ ملت فلسطین به آن قاطع بود. جوانان کرانه باختری تا زمانی که اشغالگری و شهرک سازی ادامه داشته باشد، آرام نخواهند نشست و برای آزادسازی آن تلاش خواهند کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: حماس ، معامله قرن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
هر نوع سازش با رژیم صهیونیستی یعنی نابودی.باید با قدرت تمام با آنها برخورد کرد.
Iran (Islamic Republic of)
علی اکبر
۱۹:۰۱ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
رژیم کودک کش صهیونیسم هر چه میتونه تو فلسطین شهرک بسازه .انشا...سالی نه چندان دور این رژیم روی نقشه محو خواهد شد ...یه خوبی که داره جونای فلسطینی دیگه مشکل مسکن نخواهند داشت...
Iran (Islamic Republic of)
مصمم
۱۶:۳۵ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
این طرح خائنانه ، اضمحلال رژیم صهیونیستی را نزدیکتر کرده است .
Iran (Islamic Republic of)
ehsan
۱۶:۰۲ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
ای بابا.اسراییل بیخ گوشت داره شهرک سازی میکنه.اگه تونستی جلو اونو بگیر.با دو تا عملیات چاقو و سنگ نمیشه که جلوشون رو گرفت‌.موشک بزن تا بتونی آشوب به پا کنی وگر نه با این کارها راه به جایی نمیبری
آخرین اخبار