مسئولان فدراسیون فوتبال ایران در تلاش هستند برای بند جنجالی قرارداد اسکوچیچ از باشگاه صنعت نفت تخفیف بگیرند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دراگان اسکوچیچ روز گذشته از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال ایران به عنوان سرمربی جدید تیم ملی کشورمان انتخاب و جانشین مارک ویلموتس شد، تا به پنجمین مربی کروات تاریخ تیم ملی تبدیل شود.

نکته مهم درباره قرارداد سرمربی جدید تیم ملی این است که او به صورت ریالی از فدراسیون ایران پول می‌گیرد و مبلغ قراردادش برای چهار بازی آتی تیم ملی مقابل هنگ کنگ، کامبوج، بحرین و عراق که تا خرداد ۹۹ به اتمام می‌رسد با احتساب پاداش برد هر بازی، حدود ۱۲۰ تا ۱۵۰ هزار دلار ( ۱۳ هزار تومانی) یعنی حدود یک میلیارد و پانصد تا یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان است.

البته با توجه به اینکه قرارداد به صورت مرحله‌ای تمدید می‌شود در صورتی که تیم ملی بتواند به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی صعود کند ضمن پرداخت پاداش مناسب به اسکو، مبلغ قرارداد هم افزایش خواهد یافت. در آن شرایط فدراسیون قرارداد جدیدی با سرمربی کرواتش امضاء خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: اسکوچیچ: سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران چالش بزرگی برای من محسوب می‌شود/ دیدار با عراق و بحرین سرنوشت ساز است


با این وجود به نظر می‌رسد اسکوچیچ در صورتی که با تیم ملی در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی شرکت کند.

یکی از نکات مهم این است که مسئولان فدراسیون فوتبال قصد دارند نظر مسئولان باشگاه صنعت نفت را برای کسب رضایت نامه اسکوچیچ جلب کنند. طبق بندی که در قرارداد سرمربی جدید تیم ملی با باشگاه آبادانی وجود دارد، این مربی در صورت ادامه فعالیت در فوتبال ایران باید ۱۴۰ هزار دلار به صنعت نفت پرداخت کند و مسئولان فدراسیون در تلاش هستند با مبلغ کمتری رضایت باشگاه را جلب کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار