پیشکسوت فوتبال ایران گفت: جایگاه تیم ملی پنجم و ششم نیست و نباید با انتخاب چنین مربیانی شان تیم ملی را پایین بیاوریم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس و تیم ملی فوتبال درباره انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی جدید تیم ملی گفت: به اعتقاد من با چنین انتخابی در حق مربیان داخلی اجحاف شد. اگر قرار بود فدراسیون مربی خارجی انتخاب کند، چرا از همان ابتدا سراغ گزینه‌های خارجی نرفت و گزینه‌های داخلی را به صف کرد؟

درخشان با انتقاد از تصمیم فدراسیون برای انتخاب اسکوچیچ گفت: همه را به جان همه انداختید. یک مربی با باشگاهش اختلاف پیدا کرد تا برود رضایت باشگاهش را بگیرد برای این که سرمربی تیم ملی شود. در یک مقطع گفتند گزینه ما فقط داخلی است و در این تصمیم هیچ برگشتی نیست.


بیشتر بخوانید: قلعه نویی: فوتبال ما با اسکوچیچ به روزهای خوبش بازمی گردد/ از نتیجه بازی با نفت مسجد سلیمان راضی نیستم


پیشکسوت فوتبال ایران در ادامه عنوان کرد: تمام این گزینه‌ها را بررسی کردند و به جایی نرسیدند. حالا اگر می‌خواستند مربی خارجی بگیرند چرا سراغ یک مربی باکیفیت‌تر نرفتند؟ حالا که نگاه فدراسیون به گزینه خارجی بود، چرا چنین مربی‌ای که تمام باشگاه‌های ما را دور زده است انتخاب کردید؟ من برای سرمربی جدید تیم ملی احترام قائلم، اما کارنامه او مشخص است. نباید شان تیم ملی را به این راحتی پایین بیاوریم.

او افزود: ما با اسکوچیچ مشکل شخصی نداریم، اما صحبت ما این است که تیم ملی جایگاهش پنجم و ششم نیست و اگر می‌خواستند مربی خارجی بیاورند، چرا یک مربی بهتر جذب نکردند؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۰:۴۴ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
چرا در مقابل فاجعه انتخاب سرمربی گری سکوت کرده؟؟؟
آخرین اخبار