فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از انهدام یک باند قاچاق دارو‌های روانگردان و کشف بیش از ۴ هزار عدد قرص غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ ذات الله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق و عرضه انواع قرص و دارو‌های غیرمجاز و روانگردان در شهرستان چالوس، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی یک باند ۵ نفره قاچاق دارو در این شهرستان شدند.

سرهنگ رضوانی گفت: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان ۴ هزار و ۱۷۴ عدد انواع قرص و دارو‌های غیرمجاز و روانگردان کشف کردند.

رضوانی ارز دارو‌ها قاچاقذ و غیرمجاز کشف شده را بیش از یک میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: دارو‌های قاچاق کشف شده به اداره غذا و داروی این شهرستان تحویل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی نیز خبر داد و گفت: موضوع همچنان در دست بررسی است.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار