خرید مستقیم هدست‌ مجازی Google Glass امکان‌پذیر شد

شرکت گوگل برای راحت‌تر ساختن کار برنامه نویسان و توسعه‌گران صنعت‌های مختلف، هدست‌های خود را برای فروش مستقیم در دسترس قرار داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت گوگل در نظر دارد تا آخرین مدل هدست‌های واقعیت افزوده خود با عنوان، Google Glass Enterprise Edition 2 را برای خرید مستقیم در دسترس قرار دهد. این مرحله به تازگی پس از گذشت یک سال از انتشار عینک واقعیت افزوده در حال انجام شدن است که قرار شده محصول گوگل با قیمت ۹۹۹ دلار به فروش برسد. گوگل درباری اقدامات خود گفت: " کاربران و خریداران ما دیگر نیازی نیست برای سفارش و خرید این هدست واقعیت افزوده به ارائه دهنده‌های واسطه مراجعه کنند ". این عمل بسیار به نفع توسعه‌گرانی است که علاقه دارند تا این دستگاه را مورد بررسی دقیق قرار دهند، اما تا به حال موفق به کسب و خرید این هدست نشده‌اند. لازم به ذکر است که این یک محصول شرکتی و عملیاتی است و برای استفاده روزانه کاربران مناسب نیست.

بازار هدف عینک‌های واقعیت افزوده گوگل

هدست‌های واقعیت افزوده بیشتر برای مشاغلی که عملیات ساخت و ساز و کارخانه‌ای دارند ساخته شده است. از دیگر مشاغلی که می‌توانند از این محصول بهره ببرند می‌توان به شغل داروسازی نیز اشاره کرد که اخیرا خوشآمدگوی فناوری‌های جدید در صنعت خود بوده است. گوگل همچنین تاکید کرد که محصول این شرکت برای نمایش واقعیت افزوده‌های ساده مناسب است و همانند عنوان HoloLens شرکت مایکروسافت برای نمایش‌های سنگین مناسب نیست. رئیس پروژه گوگل گلس در طی کنفرانس توجیهی خود گفت: " از آنجا که عنوان Glass Enterprise Edition 2 ماه می‌ سال پیش معرفی شد، ما با درخواست‌های زیادی از سوی توسعه‌گران و مشاغل مختلف مواجه شدیم ".

امکان خرید مستقیم هدست‌ مجازی Google Glass Enterprise Edition 2

وی همچنین افزود " برای راحت سازی طریقه خرید این محصول برای این افراد ما شرایط را فراهم کردیم تا آن‌ها بتوانند از این پس عینک‌های واقعیت مجازی را از فروشنده‌های سخت‌افزار ما بخرند". در ادامه این صحبت‌ها وی از وجود سیستم عامل اندروید بر روی این دستگاه‌ها خبر داد و گفت: "این امر برای برنامه نویسان و مشاغل دیگر بسیار مناسب است تا بتوانند کار‌های خود را سریع‌تر پیش ببرند ".


بیشتر بخوانید: ساخت خودروهای الکترونیک استون مارتین با تاخیر مواجه شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار