رکورد شکنی درآمد‌های اپل در سه ماهه انتهایی سال ۲۰۱۹

اپل از فروش محصولات و سرویس‌های اشتراکی خود در سه ماهه انتهایی سال ۲۰۱۹، بیش از ۹۰ میلیارد دلار درآمد کسب کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ایام سال نو میلادی برای مردم اروپا و آمریکا، زمانی برای اهدا و دریافت هدایای مختلف است، از این رو شرکت‌های مختلف در تلاش‌اند تا به خوبی در ماه پایانی سال با فروش‌های ویژه، حراجی‌ها و تخفیف‌های چشمگیر، فروش حداکثری را بدست بیاورند. از این رو سال نو میلادی زمانی برای تفریح یا تعطیلات نیست و بسیاری از شرکت‌ها فناوری بزرگ دنیا، در ایام کریسمس حتی بیشتر از دیگر ایام سال کار می‌کنند.

با گذشت تقریبا یک ماه از سال نو میلادی، گزارش‌های مالی شرکت‌های تولید کننده محصولات تجاری از فروش سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۹ و ایام کریسمس منتشر شده است. شرکت اپل یکی از شرکت‌هایی است که به زودی گزارش مالی خود را به اشتراک گذاشت. بر اساس این گزارش، شرکت اپل در سه ماهه پایانی سال با ۹ درصد افزایش درآمد نسبت به زمان مشابه سال گذشته همراه بوده است. هرچند پیش‌بینی می‌شد این شرکت درآمد ۸۸.۵ میلیاردی داشته باشد، اما با انتشار گزارش مالی اپل، درآمد این شرکت در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۹ به ۹۱.۸ میلیارد دلار رسید. این مقدار درآمد اپل در بازه سه ماه، طی بیش از یک سال گذشته بی‌سابقه بوده است.

فروش آیفون همچنان برگ برنده شرکت اپل

طی این گزارش مالی، اپل در سه ماه گذشته تنها با فروش تلفن هوشمند مقدار ۵۵.۹۶ میلیارد دلار درآمد داشته است، در عین حال فروش دیگر سخت‌افزار‌های اپل شامل اپل واچ، هوم‌پاد و ایرپاد، ۱۰ میلیارد دلار برای این شرکت درآمد داشت، این در حالی است که در زمان مشابه سال گذشته فروش این بخش تنها ۷.۳ میلیارد دلار بود. سرویس‌های خدماتی/ اشتراکی اپل ۱۲.۷۲ میلیارد درآمد داشت، این بخش نیز با رشد همراه بود، زیرا در زمان مشابه سال گذشته سرویس‌های خدماتی/ اشتراکی اپل، ۱۰.۸۷ میلیارد دلار درآمد داشتند.

رکورد شکنی درآمد اپل در سه ماهه انتهایی سال ۲۰۱۹

با وجود افزایش درآمد اپل، این شرکت هنوز در فروش اپل واچ سری ۳ و ایرپاد‌های خود با مشکل مواجه است، حتی تیم کوک، مدیرعامل اجرایی اپل در گفتگو با رویترز اعلام کرد که از فروش این دو محصول رضایت ندارد و باید فکری به حال این دو بخش کرد.

فرو بالا اپل در سهماهه پایانی سال، به ایام سال نو میلادی و خرید هدی‌های ویژه کریسمس ارتباط مستقیمی دارد، به همین دلیل است که این شرکت دو ماه قبل از سال نو جدید، پرچمداران خود را عرضه می‌کند. با این وجود پیش‌بینی می‌شد طی سه ماهه ابتدایی ابتدایی سال ۲۰۲۰، درآمد این شرکت تنها ۶۳ تا ۳۸ میلیون دلار باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اپل ، ایفون 11 ، اپل واچ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار