فرماندار شهرستان مُهر گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر ۵۸ طرح با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد موسوی فرماندار شهرستان مُهر در جلسه شورای اداری گفت: خدماتی که در این شهرستان انجام شده مربوط به پس از انقلاب اسلامی بوده است.

او، با اشاره به اینکه همراه با انقلاب زاویه نگاه مقام‌های ارشد کشور به سمت مناطق محروم تغییر کرد، رشد شهرستان مُهر را مولود انقلاب اسلامی ایران دانست و بیان کرد: در مقاطعی از تاریخ جمهوری اسلامی این خدمات رشد و سرعت مضاعفی پیدا کرده که یکی از این مقاطع دولت تدبیر و امید بوده و آمار‌های رسمی اثبات کننده این ادعا است.

موسوی با اشاره به رشد و توسعه صنعت در این شهرستان تصریح کرد: بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان در بخش صنعت شهرستان مُهر سرمایه گذاری شده که می‌تواند در توسعه اقتصادی، اشتغال و معیشت مردم تاثیر گذار باشد.

او، ادامه داد: شهرک صنعتی مهر در اوج سال‌های فراوانی اعتباری کشور تنها ۴ طرح با هزینه ۴۵۰ میلیون تومان به صورت ناقص اجرا و سال‌ها رها شد، اما امروز با ۲۴ طرح و تکمیل روز به روز زنجیره زیرساخت‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان، استقرار صنایع کوچک و اشتغال تعدادی از جوانان شده است.

فرماندار شهرستان مُهر با تاکید بر استقرار سه پالایشگاه در این شهرستان، افزود: مُهر تنها شهرستان فارس است که سه پالایشگاه در آن ساخت شده و یا روند ساخت آن ادامه دارد.

موسوی اضافه کرد: در حوزه آبرسانی روستایی پیش‌تر هیچ مجتمعی نداشتیم، اما امروز ۵ مجتمع آبرسانی ساخته شده و یا در حال ساخت است که فقط مجتمع آبرسانی بخش اسیر بیش از ۱۵ میلیارد تومان هزینه در بر دارد که پیش‌بینی می‌شود به ۲۰میلیارد تومان هم برسد.

فرماندار شهرستان مُهر اظهار کرد: در حوزه آموزش و پرورش بدون محاسبه سالن‌های اجتماعات، زمین‌های چمن مصنوعی فوتسال، یا کلاس‌ها و نمازخانه‌های اضافه که تعداد ۴۴ مدرسه افتتاح شده یا در حال ساخت بوده و مدارسی که به اشکال دولتی، خیرساز و با احتساب میانگین دوره ساخت ۹ ماه، ساخته شده است.

او، گفت: در حوزه بهداشت تاکنون ۶۱ میلیارد تومان هزینه شده و در تامین اجتماعی برخی شاخص‌ها رشد ۱۰ برابری داشته است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.