رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک در یکی از محلات شهر کرمانشاه و با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

 تریاک به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  سرهنگ "علیرضا دلیری" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از فعالیت شخصی در کار تهیه و توزیع مواد در محله بلوار طاق بستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او  ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی منزل قاچاقچی مواد مخدر را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به بازرسی از آن اقدام کردند.

سرهنگ دلیری بیان  کرد: در این بازرسی ماموران موفق به کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک در انباری منزل شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همچنین از دستگیری قاچاقچی یاد شده و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

او همچنین از کشف حدود ۲ تن و ۴۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای سال تا نیمه بهمن خبر داد و گفت: این مقدار کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از ۱۰ درصد رشد نشان می‌دهد.

سرهنگ دلیری همچنین از انهدام ۲۶ باند تهیه و توزیع مواد مخدر خبر داد و گفت: در این راستا حدود ۶ هزار و ۱۵۰ نفر از قاچاقچیان، خرده فروشان، مشارکت کنندگان و حمل کنندگان مواد مخدر نیز دستگیر شده اند.

انتهای  پیام/ز



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.