فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۴۷ کیلوگرم ماده پیش ساز شیشه در یکی از محلات شهر کرمانشاه و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

مواد مخدر به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  سرهنگ حسین براری گفت: ماموران کلانتری ۲۱ نیایش پس از کسب اخباری مبنی بر فعالیت فردی در زمینه تولید مواد مخدر صنعتی، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او افزود: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی محل تهیه مواد مخدر صنعتی در شهرک کارمندان شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به بازرسی از محل اقدام کردند.

سرهنگ براری گفت: در این بازرسی، ماموران پلیس موفق به کشف ۴۷ کیلوگرم ماده پیش ساز شیشه، یک کیلوگرم تریاک و سوخته آن و مقداری مشروبات الکلی شدند.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه از دستگیری یک متهم در این رابطه و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.


کشف ۱۹ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی توسط پلیس آگاهی کرمانشاه

 

 رئیس پلیس آگاهی استان گفت: با تلاش کاراگاهان، ۱۹ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی شامل ۱۷ خودرو و ۲ موتور سیکلت کشف شد.

سرهنگ "محمدرضا امیری" اظهار داشت: علاوه بر این ۱۹ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی کشف شده، کاراگاهان موفق به کشف یک دستگاه خودروی دارای دستور توقیف نیز شدند.

او ادامه داد: همچنین در این راستا ۲ سارق نیز دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ امیری ادامه داد: کشف ۱۰ فقره سرقت قطعات و وسایل داخل خودرو، دستگیری ۴ سارق و ۲ نالخر از دیگر اقدامات صورت گرفته پلیس آگاهی بوده است.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان گفت: این اقدامات در راستای اجرای طرح ۴۸ سعته مبارزه با سرقت انجام شده است.

 


کشف ۲۶ فقره سرقت در صحنه

 

 فرمانده انتظامی صحنه گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان ۲۶ فقره سرقت کشف و ۶ سارق نیز دستگیر شدند.

 سرهنگ "بهروز فخری" اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و تجهیزات انتقال برق، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات گسترده و استفاده از شگرد‌های پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری ۶ سارق شدند.

سرهنگ فخری بیان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۲۶ فقره سرقت شامل ۱۹ فقره از اماکن خصوصی و ۷ فقره سیم برق اعتراف کردند.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.