معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: اجازه استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغ انتخاباتی داده نمی‌شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حسین خوش‌اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در پنجمین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: اگر اعتقاد به رای مردم داریم همه باید زمینه حضور گسترده آن‌ها در انتخابات را فراهم کنیم و از تشتت و پراکندگی و ایجاد تفرقه پرهیز کنیم.

او با بیان اینکه با کسانی از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی استفاده می‌کنند برخورد می‌شود، افزود: انتخابات مظهر اراده مردم برای تعیین سرنوشت کشور است و امروز بیش از هر زمان دیگری به اتحاد و هماهنگی و مشارگت گسترده در انتخابات نیاز داریم.

خوش اقبال بر لزوم مهم شمردن شرکت پرشور در انتخابات تاکید کرد و یادآور شد: اگر چه انتقاد‌هایی در مورد رد صلاحیت‌ها وجود دارد، اما اکنون نیاز است با مشارکت بالا در انتخابات دوم اسفند توطئه‌های دشمنان را خنثی و آنان را ناامید کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه نباید همه انتقاد‌ها علیه شورای نگهبان باشد، اضافه کرد: باید به تصمیم شورای نگهبان تمکین کرد و اگر هم مشکلی وجود دارد مربوط به قانون است و باید آن را اصلاح کرد.

خوش‌اقبال بر لزوم تغییر و اصلاح قانون انتخابات و شرایط ثبت‌نام داوطلبان تاکید کرد و اظهار داشت: شورای نگهبان نیز باید علت رد صلاحیت‌ها را شفاف اطلاع رسانی کند با این وجود نباید همه مشکلات را به این نهاد مرتبط دانست بلکه نیاز است اصلاحاتی صورت گیرد و دستگاه‌های نظارتی دیگر نیز همکاری کنند.

او در عین حال از شورای نگهبان خواست که در تایید صلاحیت‌ها به سلایق مختلف توجه شود و تاکید کرد: در این صورت رقابت بین کاندیدا‌ها بیشتر خواهد شد و امید و نشاط در جامعه ایجاد و مشارکت در انتخابات نیز گسترده خواهد بود.

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان گفت: مشارکت بالا در انتخابات موجب عقب‌نشینی دشمنان انقلاب خواهد شد پس همه از هر جریان و تفکر سیاسی باید تلاش کنیم مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار