اعضای هیات مدیره سومین دوره مرکز کارشناسان قوه قضاییه و چهارمین دوره مرکز وکلا قوه قضاییه در استان کردستان پس از اعلام نتایج انتخابات معرفی شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، اعضای هیات مدیره سومین دوره مرکز کارشناسان قوه قضاییه به ترتیب میزان کسب رای سهراب شهنازی با ۸۲ رای، شاهو شاهویی با ۷۱ رای، هیوا صیدی با ۶۸ رای، فواد مصطفی نژاد با ۶۷ رای و عطا امینی با ۵۴ رای انتخاب شدند و بابک معروفی با ۴۵ رای و بهرام فتحی با ۳۳ رای به عنوان ۲ عضو علی‌البدل معرفی شدند. در این انتخابات علی حسن زاده با کسب ۸۹ رای و فردین مرادویسی با کسب ۸۶ رای توانستند به عنوان بازرس انتخاب شوند.

۱۶ نفر برای هیات مدیره و ۲ نفر نیز برای سمت بازرسی در این انتخابات که به صورت کاملا الکترونیک برگزار شد کاندیدا شده بودند که از ۱۴۹ کارشناس واجد رای دادن ۱۴۷ نفر در رای گیری شرکت کردند.

انتخابات چهارمین دوره مرکز وکلا هم با شرکت ۱۹۴ از ۱۹۸ واجد رای برگزار شد که در نتیجه این انتخابات هفت نفر به عنوان هیات مدیره و ۲ نفر هم برای سمت بازرسی انتخاب و معرفی شدند.

کاظم مفاخری باشماق با ۱۲۳ رای، ‌ مازیار پرویزنیا با ۱۰۳ رای، عابد کریمیان با ۸۸ رای، مهبد اکبری با ۸۶ رای، فرزاد مرادی با ۸۳ رای، قباد کریمی با ۸۱ رای و الهه خالدیان با ۶۷ رای به ترتیب به عنوان هفت عضو اصلی هیات مدیره انتخاب شدند.

هانا احمدی با ۸۰ رای و محمدصدیق شریفی با ۷۳ رای هم به عنوان ۲ بازرس مرکز وکلا قوه قضاییه انتخاب شدند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.