فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان گفت:همدلی میان مردم و مسئولان در دهه اول انقلاب موجب ماندگاری آن شد و ارتش هم کمک کرد که انقلاب از آن پیچ تاریخی عبور کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، امیر سرتیپ سعید اثنی‌عشری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران استان گفت: عوامل متعددی از جمله حضور مردم، نقش رهبری امام راحل و اعتقادات و ایمان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش ایفا کردند اما رویه‌ای که ارتش در پیش گرفت به وقوع انقلاب کمک کرد.

او افزود: ارتش با اعلام بی‌طرفی خود در ایام پیروزی انقلاب به سرنگونی رژیم طاغوت در ۲۲ بهمن سرعت داد و در دهه‌های بعد از پیروزی انقلاب هم به تثبیت و رشد آن کمک کرد.

امیر سرتیپ اثنی‌عشری بیان کرد: ارتش به بدنه انقلاب ملحق شد و با این کار خود نه تنها مانعی ایجاد نکرد بلکه از افزایش هزینه‌های انقلاب جلوگیری کرد.

او اضافه کرد: پس از پیروزی انقلاب هم ارتش اولین بخشی بود که در مقابل جدایی طلبان ایستاد و غائله‌ها و توطئه ها را خاموش و خنثی کرد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان افزود: در زمان جنگ تحمیلی و پس از اشغال قسمت‌هایی از خاک کشور با هم‌ افزایی و همدلی که میان نیروهای مسلح ایجاد شد طی چهار عملیات مهم کشور از اشغال رژیم بعث عراق درآمد.

او با اشاره به چند عملیاتی که برای آزادسازی خاک کشورمان اجرا شد و آن عملیات را شاهکاری در این دوران دانست و یادآور شد: همدلی میان مردم و مسوولان در دهه اول انقلاب موجب ماندگاری آن شد و ارتش هم کمک کرد که انقلاب از آن پیچ تاریخی عبور کند.

امیر سرتیپ اثنی‌عشری با اشاره به دهه دوم انقلاب که به سازندگی معروف شد، گفت:‌ در این زمان هم با ایجاد امنیت در کشور با کمک ارتش و دیگر نیروهای مسلح بود که امکان توسعه فراهم شد و در دهه سوم و زمان صدور انقلاب هم عملکرد ارتش زبانزد است که از جمله حضور آن در حوادث غیرمترقبه و کمک به آسیب دیدگان حوادث مختلف است.

او با اشاره به نزدیکی برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مشروعیت نظام از دل انتخابات بیرون می‌آید و حضور مردم در تمام صحنه‌ها، مردمی بودن انقلاب اسلامی را به همه دنیا نشان می دهد و هر چه حضور مردم در صحنه بویژه انتخابات بیشتر باشد پشتوانه نظام گسترده‌تر خواهد بود و به عاملی بازدارنده در مقابل دشمنان تبدیل می‌شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان تاکید کرد: مردم با وجود تبلیغات سوء‌ بیگانگان متوجه شرایط حساس کنونی هستند و با حضور حداکثری خود در انتخابات دوم اسفند ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام (ره)، رهبری و انقلاب نمادی از وحدت و همبستگی خود را به نمایش می‌گذارند.

او با اشاره به برنامه‌های قرارگاه لشکر ۲۸ به مناسبت دهه فجر گفت: برگزاری مسابقات ورزشی میان نیروهای مسلح استان، دیدار با خانواده شهدا، حضور کارکنان در نماز جمعه، پیاده روی خانوادگی و حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن از جمله برنامه‌های ارتش در کردستان برای این ایام است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.