برگزاری لیگ عنوان فورتنایت برای کنسول PS4

به تازگی شرکت اپیک گیمز اعلام کرد که قرار است در ۱۵ و ۱۶ فوریه تورنومنت مخصوص کنسول PS4 را برگزار کند.

برگزاری لیگ PS4 در عنوان فورتنایتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت اپیک گیمز به واسطه عرضه انحصاری عنوان Fortnite در فروشگاه خود توانسته است در مدتی بسیار کوتاهی به محبوبیت بسیار خوبی بین گیمر‌ها دست پیدا کند؛ عنوان Fortnite یکی از عناوین سبک بتل رویال است که به نوعی رقیب اصلی بازی PUBG به شمار می‌آید و به دلیل رایگان بودن توانسته است گیمر‌های زیادی را جذب خود کند. همچنین این بازی از قابلیت کراس پلی نیز پشتیبانی می‌کند و از آنجایی که این بازی برای تمامی پلتفرم‌ها در بازار عرضه شده است گیمر‌ها می‌توانند به صورت آنلاین و بدون توجه به نوع پلتفرم یا گوشی هوشمند آن‌ها با یکدیگر به اجرای بازی بپردازند.

شرکت سازنده در بازی Fortnite به طور دائمی مسابقاتی برگزار و در انتهای هر مسابقه جوایزی بسیار بزرگ به گیمر‌ها اهدا می‌کند؛ اما این شرکت چند وقتی است که لیگ‌های کنسولی در بازی خود اجرا می‌کند به این صورت که این لیگ‌ها صرفا در کنسول خاصی برگزار می‌شوند و گیمر‌های سایر کنسول‌ها توانایی ورود به این لیگ‌ها را ندارند. در حال حاضر لیگ‌های کنسول Xbox One و پلتفرم کامپیوتر برگزار شده‌اند و بالاخریه نوبت به کنسول PS4 رسیده است.

برگزاری لیگ PS4 در عنوان فورتنایت

بر اساس اعلام اپیک گیمر این لیگ قرار است در ۱۵ و ۱۶ ماه فوریه سال جاری برگزار شود و تمام گیمر‌هایی که سطح بازی آن‌ها بالاتر از ۱۵ باشد توانایی ورود به این لیگ را خواهند داشت. طبق اعلام اپیک گیمز، این شرکت حدود ۱ میلیون دلار جایزه برای ۴۰۰۰ نفر برتر این لیگ در نظر گرفته است و باید گیمر‌ها در دوره‌ای سه ساعته با یکدیگر مبارزه کنند.


بیشتر بخوانید: مشخصات هدست VR لنوو اعلام شد


از جوایز دیگر موجود در این تورنومنت می‌توان به اهدا یک اسپری خاص در بازی برای گیمر‌هایی که بالاتر از ۵۰ درصد از لیگ دست پیدا کنند، اهدا کلنگ سفارشی سازی شده برای افرادی که به بالاتر از ۷۵ درصد از تورنومنت دست پیدا کنند و لباس جدید به افرادی که بالاتر از ۹۵ درصد از تورمنت را پشت سربگذارند تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار