بخش بتل رویال بازی Dying Light: Bad Blood به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار دارد

شرکت تکلند به تازگی اعلام کرد که به بازی Dying Light: Bad Blood بخش بتل رویال اضافه شده که این بخش هم اکنون به صورت رایگان در دسترس گیمرها قرار دارد.

بخش بتل رویال بازی Dying Light: Bad Blood به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار داردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در سال ۲۰۱۷ بود که عوان PUBG از سوی تنسنت گیم وارد بازار شد و به نوعی این بازی اولین عنوان رسمی و بزرگ در سبک بتل رویال در جهان بود. پس از این بازی عنوانی به صورت کاملا رایگان در دسترس کاربران قرار گرفت که Fornite نام داشت و به واسطه رایگان بود و همچنین پشتیبانی از قابلیت کراس پلی در تمام پلتفرم‌ها به عنوان سر سخت‌ترین رقیب بازی PUBG انتخاب شد. اما یکی از عناوین بسیار جذاب و پر طرفدار دنیای بازی‌های رایانه‌ای که در سال ۲۰۱۸ توسط استودیو تکلند وارد دنیای عناوین رایانه‌ای شد، بازی Dying Light: Bad Blood بود.

این بازی در سبک اکشن و جهان‌باز ساخته شده است و در آن گیمر باید برای بقا در شهری که توسط زامبی‌ها احاطه شده است مبارزه کند. اما به تازگی اخباری از سوی شرکت سازنده این بازی در فضای مجازی منتشر شده است که اعلام می‌‎کند بازی Dying Light: Bad Blood قرار است به عناوین سبک بتل رویال اضافه شود و گیمر‌ها از هم اکنون می‌توانند بخش بتل رویال این بازی را اجرا کنند.بخش بتل رویال بازی Dying Light: Bad Blood به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار دارد

این اولین باری است که از زمان عرضه بازی Dying Light تاکنون گیمر‌ها می‌توانند آن را به صورت رایگان تجربه کنند. طبق اعلام شرکت تکلند تنها کاری که به سایت این بازی وارد شده و برای خود حساب کاربری بسازند. پس از آن گیمر یک کد رایگان برای اجرای این بخش دریافت خواهند کرد که به آن‌ها اجازه دسترسی به بازی را خواهد داد.


بیشتر بخوانید: استفاده از هوش مصنوعی در ساخت کنترلر PS5


لازم به ذکر است داستان موجود در این بخش از بازی در زمانی قبل‌تر از بازی Dying Light: Bad Blood اتفاق می‌افتد؛ همچنین بخش بتل رویال این بازی مانند سایر بازی‌ها نیست و در آن ۱۲ بازیکن با یکدیگر وارد مپ بازی می‌شوند و پس از یافتن اسلحه باید با زامبی‌های موجود در نقشه مبارزه کنند. علاوه بر این سایر بازیکنان نیز می‌توانند با یکدیگر مبارزه کنند تا به جای نمونه خون زامبی‌ها از نمونه خون آن‌ها استفاده شود. در ادامه تریلر جدید منتشر شده از این بازی را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.