عرضه بسته الحاقی جدید بازی Metro Exodus

شرکت 4A Games اعلام کرد که بسته الحاقی جدید بازی Metro Exodus با نام Sam’s Story به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

عرضه بسته الحاقی جدید بازی Metro Exodusبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مجموعه Metro یکی از مجموعه‌های پرطرفدار دنیای عناوین رایانه‌ای است که شرکت 4A Games مسئولیت توسعه و عرضه آن را برعهده دارد. آخرین نسخه از این مجموعه Metro Exodus نام دارد که در سال ۲۰۱۹برای کنسول‌های PS4، Xbox One، پلتفرم استادیا و کامپیوتر وارد بازار شد اما این نسخه از مجموعه Metro به دلیل داشتن ایرادات بسیار زیادی که داشت نتوانست آن طور که نسخه‌های قبلی این مجموعه موفق بودند، خود را در دل گیمرها جا کند. شرکت سازنده بازی نیز برای رفع مشکلاتی که در ابتدای زمان عرضه این عنوان وجود داشت، به طور مداوم بروزرسانی‌هایی را منتشر می‎‌کرد که هر کدام قسمتی از مشکلات بسیار زیاد این بازی را برطرف می‌کرد.

پس از رفع مشکلات فنی بازی، نوبت به رفع اطلاعات مربوط به داستان بازی رسید و شرکت 4A Games بسته‌ای الحاقی برای این بازی عرضه کرد که نظر بسیاری از گیمرها را به خود جلب کند؛ اما به تازگی نیز این استودیو اعلام کرده است که قصد دارد دومین بسته الحاقی بازی Metro Exodus را با نام Sam’s Story و صرفا برای در دسترس گیمرها قرار دهد.

عرضه بسته الحاقی جدید بازی Metro Exodus

این بسته الحاقی به سفر کردن شخصیت سم به خانه خود مربوط می‌شود که بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت سازنده بازی، ظاهرا سم در حال یافتن خانواده خود در دومین شهر باقی مانده پس از انفجار اتمی است. طبق اعلام شرکت سازنده گیمرها در این بسته الحاقی جدید نباید انتظار داستانی پالس را داشته باشند و داستان جدید این بازی پر تلاطم خواهد بود؛ همچنین شهری که قرار است بازی در آن روایت شود ولادیوواستوک نام دارد.


بیشتر بخوانید: جزییات جدیدترین تریلر منتشر شده از کنسول PS4


با این حال اطلاعات زیادی از این بازی در دسترس کاربران قرار ندارد و باید تا زمان عرضه رسمی آن در ۱۱ فوریه منتظر ماند. این بازی هم اکنون برای کنسول‌هایی که قبل‌تر اعلام شده است در دسترس کاربران قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.