به تازگی سازنده بازی Death Stranding اعلام کرد که بروزرسانی جدید این بازی با هدف اضافه شدن تنظیمات مربوط به BTها در دسترس گیمرها قرار گرفته است.

بروزرسانی جدید بازی Death Stranding عرضه شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مرموزترین عنوان دنیای بازی‌های رایانه‌ای که چند ماه پیش وارد دنیای بازی‌های رایانه‌ای شد، عنوان Death Stranding است. این بازی توسط هیدئو کوجیما ساخته شده و به دلیل انتشار اخباری کاملا گنگ و نامفهوم از این بازی توسط سازنده‌اش لقب مرموزترین عنوان رایانه‌ای را گرفت. این بازی هم مانند سایر بازی‌های موجود در بازار در زمان عرضه خود دارای ایراداتی بود، این ایرادات هر چند کم و قابل چشم پوشی، باعث شده بود گیمرهای زیادی در اجرای بازی مشکل داشته باشند. سازنده این بازی به سرعت و با انتشار بروزرسانی این مشکلات را برطرف کرد؛ اما بروزرسانی‌های کوجیما صرفا به برطرف شدن ایرادات مربوط نمی‌شود و این سازنده با عرضه بروزرسانی‌های‌ مختلف، بخش‌های جدیدی را به داستان بازی اضافه کرده است.

بروزرسانی جدید بازی Death Stranding عرضه شد

ظاهرا کوجیما به تازگی بروزرسانی جدیدی را برای این بازی در کنسول PS4 منتشر کرده است که به گیمرها امکان اجازه غیر فعال کردن هشدار نمایش داده شده به دلیل وجود BTها در بازی را می‌دهد. آخرین بروزرسانی این بازی v.1.10 نام دارد که تغییرات زیادی را در بازی اعمال نمی‌کند و صرفا شامل موارد زیر می‌شود:

  • بهبود عملکرد بازی در برخی از مراحل
  • اضافه شدن تنظیمات مربوط به ورود BTها به بازی
  • امکان نمایش داده نشدن هشدار BTها در بازی

بر اساس اعلام رسمی کوجیما اساسی ترین تغییر در این بروزرسانی به غیر فعال سازی اعلان حضور BTها در بازی مربوط می‌شود؛ حذف شدن نمایش اعلان‌ها در بازی ابتدا انیمیشن بسیار بزرگی که به دلیل حضور BTها نمایش داده می‌شود را غیر فعال می‌کند و باعث می‌شود گیمر حواسش از بازی پرت نشود. همچنین حذف شدن این انیمیشن سنگین از بازی باعث روان‌تر شدن بازی خواهد شد.


بیشتر بخوانید: مشخصات هدست VR لنوو اعلام شد


بازی Death Stranding در حال حاضر برای کنسول PS4 در دسترس گیمرها قرار دارد و طبق اعلام هیدئو کوجیما قرار است این بازی در آینده‌‎ای نزدیک برای پلتفرم کامپیوتر وارد بازار شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار