تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان در ایستگاه آخر نیم فصل، عصر دیروز به مصاف شهداب یزد رفت و موفق شد، نخستین بردش را با مربی جدید با نتیجه ٣ بر یک کسب کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان که در نیم فصل اول با ٨ بازیکن بومی و ٨ بازیکن غیر بومی در سوپر لیگ والیبال ایران حضور دارد، ١٢ بازی به میدان رفته است.

در این ١٢ بازی، ٣ برد و ٩ باخت حاصل کار این تیم در نیم فصل اول رقابت‌ها بود.

تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان رقابت‌های لیگ برتر را با مربیگری محمدرضا دامغانی آغاز کرد و پس از هفته‌ها کسب نتایج ضعیف و برآورده نکردن توقعات مدیران، در هفته دهم پس از بازی مقابل تیم خاتم اردکان جای خود را به محمدرضا تندروان داد تا این مربی جوان در ادامه فصل هدایت فولادی‌ها را بر عهده گیرد.

تاکنون این تیم توانسته با مربیگری تندروان جوان با نتایج قابل قبول، به اعتماد مدیران و هواداران خود دست پیدا کند.

این مربی در آغاز راه سخت خود مقابل تیم‌های کاله مازندران، راه یأب ملل مریوان و شهرداری ارومیه شکست خورد، اما در بازی چهارم خود و در ایستگاه آخر نیم فصل، عصر روز یکشنبه ۱۳ بهمن به مصاف شهداب یزد رفت و موفق شد اولین بردش را با مربی جدید با نتیجه ٣ بر یک به دست آورد.

تیم فولاد سیرجان ایرانیان در اولین مسابقه خود در شروع نیم فصل دوم رقابت‌ها، روز چهارشنبه ١٦ بهمن در سیرجان به مصاف سپاهان اصفهان خواهد رفت.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار