مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: حاکمیت اسلام ، ولایت فقیه و استقلال ملت ایران اصلی ترین دستاورد انقلاب بود.

 دستاورد انقلاببه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس کارگروه کارگری و کارفرمایی ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در دیدار جامعه کار و تلاش و تعاون با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه گفتک شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی ، صحنه هایی را آفرید که همان صحنه های پیروزی انقلاب اسلامی بود و تشییع پیکر این شهید بزرگوار یادآور تشییع باشکوه و بی نظیر حضرت امام رحمت الله علیه تبدیل شد و هم در سطح ملی یک انسجام کم نظیر و در سطح بین المللی یک اتحادی در جبهه مقاومت علیه استکبار جهانی پدید آورد و انقلاب اسلامی را تا مدتها بیمه نمود.


او بیان کرد: حاکمیت اسلام ، ولایت فقیه و استقلال ملت ایران اصلی ترین دستاورد انقلاب بود.


عزیزی افزود: استان کرمانشاه باید به عنوان یک منطقه با جاذبه بالا برای جذب سرمایه گذاران تبدیل شود تدوین سند اجرایی اشتغال استان مهمترین اقدام و عامل ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در استان بوده است.


او گفت: تدوین سند اجرایی توسعه اشتغال در سال ۹۸ به یک مطالبه جمعی تبدیل شد و در تدوین آن برای سال ۹۸ کاهش سه درصدی نرخ بیکاری هدف گذاری شد، که خوشبختانه میانگین سه فصل اول سال نشان می دهد که این هدف محقق شده است.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.