نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ایجاد اشتغال برای جوانان را یک تکلیف همگانی اعلام کرد و گفت: نباید در کشور ثروتمند، قدرتمند و مطرح ایران بیکار داشته باشیم.

 اشتغال به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه  بیان نقش جامعه کارگری و کارفرمایی و کارآفرینی در پیروزی انقلاب و نقش آنان در تداوم انقلاب، ایجاد اشتغال برای جوانان را یک تکلیف همگانی اعلام کرد و گفت: نباید در کشور ثروتمند، قدرتمند و مطرح ایران بیکار داشته باشیم.

حضرت آیت الله علما با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری( مدظله العالی)مبنی بر نگاه و توجه به داخل کشور برای پیشرفت، اظهار داشت: با توسعه کارهای خرد کارگاهی در داخل منازل مانند کشور چین می توانیم اشتغال و درآمد زیادی ایجاد کرد.


نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از سخنان خود در بحث تحریم ها، گفت: تحریم های ظالمانه را باید به فرصت تبدیل کنیم و کشور را از وابستگی به خارجی ها نجات دهیم.


امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) این بیانیه را براساس نظارت کارشناسی شده و براساس اهداف و ظرفیت های واقعی کشور مطرح نمودند.


او با اشاره به اهمیت توجه به جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: مقام معظم رهبری در این بیانیه چهل مرتبه به جایگاه، اهمیت، نقش و توجه به جوانان اشاره فرموده اند که مسئولان باید به آن توجه کنند.

او در پایان با اشاره به ظرفیت های کشاورزی، آب و خاک کرمانشاه، گفت: مسئولان در راستای افزایش اشتغال و کم کردن نرخ بیکاری باید قوانین و بروکراسی اداری که باعث فرار سرمایه گذاران از استان می شود را حذف کنند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.