رییس کمیته امداد گهواره از اشتغال ۱۴۸ نفر از مددجویان با اعتباری بیش از بر ۴۵میلیارد و ۹۵۰میلیون ریال تا پایان دیماه سالجاری خبر داد.

 اشتغال به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رییس کمیته امداد گهواره از اشتغال ۱۴۸ نفر از مددجویان با اعتباری بیش از بر ۴۵میلیارد و ۹۵۰میلیون ریال تا پایان دیماه سالجاری خبر داد وگفت: ۱۲۵ طرح با اعتبار ۴۲میلیارد و ۰۳۰میلیون ریال از محل تسهیلات بانکی و ۲۳ طرح با جذب اعتبار ۳میلیارد و ۹۲۰میلیون ریالی ازمحل صندوق امداد ولایت به مرحله اجرارسیده است.

او افزود:در این ارتباط تعداد ۲۰ فقره پرونده دریافت تسهیلات بانکی درحال حاضر دربانک های عامل سطح شهرستان درمراحل تکمیلی و پرداخت تسهیلات است وتعداد ۱۷۴پرونده دریافت تسهیلات دراستان و در مراحل معرفی وارجاع به بانک های عامل است.

او ادامه داد:در راستای آموزش اشتغال تاکنون ۸۶نفر از آموزش های بلندمدت ،۸۹ نفر کوتاه مدت و ۵۰ نفر از برنامه کارآفرینی بهره مند گردیده اند.

او بیان کرد:تا پایان دیماه سال۹۷ تعدادطرح های اجرائی ۱۰۵ طرح بوده و تا پایان دیماه سالجاری به ۱۴۸ طرح رسیده که رشدی ۱۴۱ درصدی داشته است و ازلحاظ جذب اعتبارات:در سال گذشته ۱۸میلیارد و ۳۲۰میلیون ریال بوده که در سالجاری به مبلغ ۴۵میلیارد و ۹۵۰میلیون ریال رسیده که ازرشدی ۲۵۱ درصدی برخوردارگردیده است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.