در ایام الله دهه فجر؛

۲۳ طرح در ماهشهر افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

فرماندار ماهشهر گفت: در ایام الله دهه فجر، ۲۳ طرح در این شهرستان با صرف اعتباری بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محسن بیرانوند فرماندار ماهشهر با بیان اینکه افزون بر ۱۳۰ میلیارد ریال برای اجرای ۲۳ طرح در بخش‌های مختلف عمرانی، خدماتی و ورزشی در این شهرستان هزینه شده است گفت: طرح‌های مختلفی در ایام الله دهه فجر افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شوند.

او بهره‌برداری از ساختمان فرهنگسرا عمومی شهرک چمران، مرکز رادیولوژی بیمارستان راه زینب بندرامام خمینی (ره)، ۲ پایگاه بهداشتی و احداث جاده‌های روستایی را از مهم‌ترین طرح‌های دهه فجر بندر ماهشهر عنوان کرد.

بیرانوند تصریح کرد: عملیات اجرایی ترمیم و بازسازی مسیر دسترسی به ایستگاه راه‌آهن و طرح آبرسانی به روستا‌های گرگر بخش مرکزی نیز در این دهه آغاز می‌شود.

این مقام مسئول به افتتاح ۲ زمین چمن مصنوعی در شهرک چمران و سه زمین چمن مصنوعی شهرک طالقانی و یک زمین چمن مصنوعی در شهرک صباغان اشاره کرد و اظهار داشت: ۲ واحد آموزشی با ۱۴ کلاس درس، طرح بهسازی و آسفالت راه روستایی بنیوار علیا و بنیوار سفلی و روستای مکسر علیا و مکسر وسطی نیز آماده افتتاح هستند.

به گفته فرماندار ماهشهر، طرح بازسازی اسکله صیادی بندر امام خمینی (ره) آماده بهره برداری است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.