معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، بهره برداری از پروژه‌های گلخانه‌ای را گامی به سوی امنیت غذایی و رونق تولید عنوان کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد قاسمی نژاد معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان به بهره‌برداری از ۳ طرح باغبانی در هفته دولت گفت: به منظور کشاورزی پایدار و رونق تولید در استان، ۳ طرح باغبانی در خوزستان به بهره‌برداری رسید و عملیات اجرایی یک طرح نیز آغاز شد.

او با بیان اینکه از کشت‌های گلخانه‌ای در استان حمایت می‌شود، اظهار داشت: بهره‌برداری از پروژه‌های گلخانه‌ای در خوزستان گامی به سوی امنیت غذایی و رونق تولید در کشور است و می‌تواند تامین کننده نیاز‌ها در این زمینه باشد.

قاسمی نژاد با بیان اینکه بهره‌برداری از پروژه‌های گلخانه‌ای در خوزستان گامی به سوی امنیت غذایی و رونق تولید در کشور است و می‌تواند تامین کننده نیاز‌ها در این زمینه باشد، تصریح کرد: در این راستا و در هفته دولت یک پروژه گلخانه سبزی صیفی در شهرستان دزفول به مساحت ۹ هزار و ۳۰۰ متر مربع با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال افتتاح شد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان افزود: همچنین پروژه کشت گیاهان دارویی در شهرستان دزفول به مساحت ۲۵ هکتار با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۲ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید، همچنین یک پروژه کشت گیاه دارویی آلوئه ورا نیز در این شهرستان به مساحت ۵۰۰ متر مربع و با اعتبار ۸۳۶ میلیون ریال افتتاح شد.

این مقام مسئول به آغاز احداث گلخانه در شهرستان هفتکل به مساحت ۴ هزار متر مربع و با اعتبار ۵ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال اشاره مرد و اذعان داشت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای ۱۶ نفر به طور مستقیم و ۳۱ نفر به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

محمد قاسمی نژاد با اشاره به ارائه تسهیلات کم بهره به متقاضیان طرح‌های گلخانه‌ای بیان کرد: تسهیلات ارائه شده بدون محدودیت است و به منظور استفاده بهینه از آب و سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی از کشت‌های گلخانه‌ای در استان حمایت می‌شود.

انتهای پیام/گ

افتتاح پروژه‌های گلخانه‌ای در هفته دولت

برچسب ها: جهاد کشاورزی ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.